جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/13 09:30
کد خبر: 1955

صحبت های متین ستوده درباره ازدواجش+عکس کودکی و بیوگرافی

متین ستوده با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش خاطره بازی کرد.

متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است.متین ستوده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.متین ستوده تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری نمود.متین ستوده در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنش برخی رسانه‌ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد.متین ستوده در نهایت با قرار کفالت آزاد شد.

متین ستوده

کارنامه هنری متین ستوده

این بازیگر، از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد. اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود، اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست.

متین ستوده

دنیای بازیگری این هنرمند Artist جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او می توان اشاره کرد.

 

 خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است.

متین ستوده

 ماجرای ازدواج متین ستوده و فرصتی که از دست رفت

خانم ستوده ازدواج نکرده و مجرد است. او در آخرین مصاحبه اش گفت :چند سال پیش یک نفر صادقانه دوستم داشت ولی من بی رحمانه با او صحبت کردم و وقتی که متوجه این موضوع شدم برگشتم اما پذیرفته نشدم چون جایم پر شده بود و من دیر برگشتم.

منبع: رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4djvd4