چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/13 11:47
کد خبر: 1956

۳ دقیقه با زندگی خصوصی رامبد جوان مجری؛همسرت چطور با شما زندگی میکنه+فیلم

مهران مدیری در این گفتگو از رامبد جوان مجری سوال های جالبی می پرسد.

رامبد جوان زاده ۱ دی ۱۳۵۰ است.رامبد جوان متولد تهران است.رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است.رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد.رامبد جوان روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.

 

رامبد جوان بازیگر مجری و کارگردان خوب ایرانی است که با برنامه خندوانه محبوب مردم ایران شد. این بازیگر جوان با بازی در سریال خانه سبز بیشتر شناخته شد و سکوی پرتابی بود برای او.امروز در ستاره پارسی می خواهیم ویدئویی از مصاحبه با رامبد جوان مجری را با هم ببینیم که حرف های جالبی زده می شود.با ما همراه باشید.

رامبد جوان ونگار جواهریان

گفتگو با رامبد جوان مجری

در این ویدئو گفتگو با رامبد جوان را می بینید

ویدئوی صحبت های مجری خندوانه

بد نیست درباره رامبد جوان بیشتر بدانید

نقش هایی که جوان در سینما و تلویزیون ایفا می کند بیشتر جنبه طنز دارد. رامبد جوان در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد. او دو سال بعد با نگار جواهریان ازدواج کرد.

رامبد جوان

رامبد جوان مجری خندوانه

با معرفی فرهاد جم رامبد جوان در یک ایپزود از سریال همسران بازی کرد سپس بیژن بیرنگ (کارگردان) از بازی او خوشش آمد و از وی برای بازی در خانه سبز کنار خسرو شکیبایی در سال ۱۳۷۵ دعوت کرد این سریال سکوی پرتاب وی برای شهرت و ادامه فعالیت هنری بود، حضورش در سریال ولایت عشق در نقش امین عباسی و سریال کت جادویی چهره اش را بسیار محبوب کرد.

رامبد جوان ونگار جواهریان

نگار جواهریان

رامبد جوان کارگردانی چهار مجموعه تلویزیونی به نام های گم گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را به عهده داشته است که مجموعه نشانی ایام نوروز ۸۷ از شبکه دو سیما پخش شد، مجموعه در ماه رمضان سال ۱۳۸۰ از سیما پخش شد که با استقبال تماشاگران مواجه شد. سریال مسافران با حضور خودش و سحر دولتشاهی جز سریال های بیادماندنی تلویزیون می باشد که مورد استقبال مردم قرار گرفت

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3emxv2