پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/13 17:07
کد خبر: 1959

تصاویر خانوادگی شیرین اسماعیلی بازیگر لیدا در سریال هم گناه

شیرین اسماعیلی بازیگر لیدا در سریال هم گناه را در کنار همسرش می بینید

شیرین اسماعیلی متولد 24 دی دهه 1360 است.شیرین اسماعیلی زاده تهران است.شیرین اسماعیلی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.خانوم شیرین اسماعیلی فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و اولین اجرای اش مربوط به نمایش کافه مک آدم به کارگردانی محمود استاد محمد بوده است.در ادامه با بیوگرافی کامل شیرین اسماعیلی بازیگر سینما و تلویزیون آشنا خواهیم شد.

 

شیرین اسماعیلی هنرپیشه تازه وارد سینمای ایران است. او در سال ۹۳ با بازی در سریال همه چیز آنجاست شناخته شد. این بازیگر جوان متاهل است و یک دختر خردسال دارد. در ادامه در ستاره پارسی میخواهیم تصویری از همسر و دختر شیرین اسماعیلی بازیگر سریال هم گناه را ببینیم.

شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی بازیگر هم گناه

در این تصویر بازیگر نقش لیدا در هم گناه را در کنار همسرش می بینید

شیرین اسماعیلی

شیرین اسماعیلی بازیگر و همسرش

شیرین اسماعیلی با انتشار عکسی از دخترش نوشت:

دخترم وقتی برای اولین بار از گرمای عشق تمامِ وجودت به لرزه افتاد امروزِ “ما” را بیاد آور وقتی هر روز از وزشِ خنک نسیم در موهایت سرشار شدی امروز را بیاد آور و وقتی از عطرِ صلحِ جهان لبریز ، باز و باز امروز را بیاد آور . من به زیستنِ تو در جهانی که گُمش کردیم امیدوارم . من برای تو و صدایِ خوشِ خنده هایت از امروز و در هر ثانیه از عمرم تلاش میکنم تا آن روز را با قهقهه هایت شریک شوم . .. آن روز ، امروز را بیاد آور .

شیرین اسماعیلی

دختر شیرین اسماعیلی بازیگر

او همچنین با انتشار عکس سیمای همگناه درباره امثال او گفت:

مرز بین درد و رنج به تداومِ آنها ست . رنج تداوم داره اما درد میاد و نمی مونه و می ره . یکی از کاراکترهایی که خیلی خوشحالم تو #همگناه بهش پرداخت شده سیما صبوریست با بازی سوگلِ قشنگ . توجه به رنجی که سیماهای صبوری از جامعه متحمل میشن ، مسئله درد آورِ ذهنِ منه . از همون دردهایی که میاد و می ره اما میدونه رنج سیما می مونه و تا همیشه باهاش هست . این قاعده ابتدایی که همه موجودات جهان حق زندگی تو این کره ی خاکی رو دارن ، واقعی و حقیقی ست . پس بعنوان یک انسان چه خوبه هر روز این مسیر رو برای خودمون بازآفرینی کنیم . گاهی عدم آگاهی ما رو از تشخیصهای درستمون دور میکنه و این واقعا .. رنج آورِ .

شیرین اسماعیلی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kqyv3