دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/14 14:31
کد خبر: 1966

فرزند الهام حمیدی به دنیا آمد؛از جدایی تا ازدواج دوم و مادر شدن

الهام حمیدی امروز از تولد پسرش در 12 خرداد ماه خبر داد و دنیایی شدن تنها فرزندش را تبریک گفته و از اینکه با وجود او زندگی اش زیباتر شده ابراز خوشحالی کرده است.

مراسم عروسی الهام حمیدی بازیگر ۴۱ ساله و زیبای کشورمان که الهام حمیدی  در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ به دنیا آمده برگزار شد.الهام حمیدی در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن تحصیل کرده است.الهام حمیدی سال ها قبل زمانی که خیلی جوان تر بود یک ازدواج ناموفق داشت که وقتی در برنامه دورهمی اعلام کرد که هیچ وقت ازدواج نکرده این موضوع باعث سر و صدا و حواشی فراوانی شد تا جایی که الهام حمیدی مجبور به توضیح در این رابطه شد.

 

دختر مهربان و عاشق در سینما و تلویزوین ایران مادر شده است و در ۴۲ سالگی فصل جدیدی از زندگی اش را با تولد پسرش آغاز کرده است. وی در سال ۹۷ برای بار دوم با همسرش علیرضا صادقی ازدواج کرد و در ۱۲ خرداد ۹۹ فرزندش را در آغوش گرفت. به بهانه تولد فرزند الهام حمیدی مروری داریم بر زندگی شخصی و حرفه ای این بازیگر جذاب کشورمان با ستاره پارسی همراه شوید.

 

فرزند الهام حمیدی

پدر وی در جوانی بازیگری تئاتر و عموی پدر نیز گوینده رادیو بود و این استعداد هنری به نوعی در خانواده آنها ارثی است. او تنها دختر خانواده و دارای دو برادر کوچکتر از خودش می باشد.

الهام حمیدی

الهام حمیدی

شروع فعالیت هنری الهام حمیدی

وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم دنیا ساخته منوچهر مصیری آغاز نمود. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما شد. وی در سال ۸۲ با حضور در سریال مسافری از هند توانست به خوبی دیده شود.

ازدواج اول و دوم الهام حمیدی

او در سال ۸۲ با بازی در سریال مسافری از هند توانست به شهرت فراوانی برسد. حمیدی از بازیگران بی حاشیه دنیای هنر است که بزرگ‌ترین حاشیه زندگی اش مربوط به ماجرای ازدواج و جدایی است.

الهام حمیدی اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد، اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد و خانم بازیگر عنوان می کرد که مجرد می باشد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

وی برای بار دوم  در سال ۱۳۹۷ با انتشار متنی عاشقانه در صفحه اینستاگرامی خود، خبر ازدواجش را منتشر کرده بود. وی با علیرضا صادقی که اطلاعاتی از وی در دسترس نیست ازدواج کرده است.

الهام حمیدی نوشت : ای در دل من، میل و تمنا، همه تو !وَندَر سر من، مایه ی سودا، همه تو ! هر چند به روزگار در مینگرم امروز همه تویی و فردا همه تو ۹۷/۱۱/۱۳ 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rep64