چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/14 16:39
لورفته؛
کد خبر: 1969

سکانس های حذف شده پایتخت ۶ لو رفت+فیلم

در این ویدئو سکانس های حذف شده پایتخت ۶ را که سانسور شد می بینید

پایتخت ۶ نام فصل ششم از مجموعه تلویزیونی پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم، با طراحی و بازی محسن تنابنده است که در ۱۵ قسمت در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش می‌شود.قصه سریال «پایتخت ۶» با فوت بابا پنجعلی آغاز می‌گردد و روح پنجعلی در پایتخت حضور دارد و اعضای بدن او اهدا می‌گردد.در پایتخت ۶بهبود فریبا پس از سال‌ها به ایران بازمی‌گردد اما ماجراهایی برایش پیش می‌آید که فهیمه را از شوهرش دلسرد می‌کند.بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه‌بان باشگاه فوتبال نساجی مازندران شده‌است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت‌های سریال است.

 

سریال پایتخت ۶ نوروز امسال از شبکه یک سیما پخش شد. این فصل از سریال با جنجال و انتقاد های فراوانی روبرو شد. بخش هایی از این سریال حذف شد که با واکنش بازیگران این سریال روبرو شد. امروز در ستاره پارسی می خواهیم سکانس های حذف شده پایتخت ۶ را به شما نشان دهیم

 

بخش هایی از سکانس های حذف شده پایتخت ۶

در این ویدئو سکانس های حذف شده سریال پایتخت را مشاهده میکنید

 

ویدئو سکانس های سانسور شده سریال

بد نیست واکنش عوامل پایتخت را به سانسور در سریال ببینید

سریال پایتخت ۶ حاشیه‌های زیادی داشته است، بیش از همه بحث سانسور در این سریال مطرح شده مطرح شده و عوامل آن واکنش‌های مختلفی به بحث سانسور در پایتخت نشان داده‌اند.

 

پایتخت ۶ از ابتدای شروع پخش با حاشیه و واکنش‌های مختلف روبرو شد اما اولین بحث جدی سانسور آن در حذف سکانس بوسه‌ی «بهروز» بر گونه «هما» در بازپخش این سریال از شبکه نمایش آغاز شد.

 

محسن تنابنده و سانسور در پایتخت

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی پس از پخش قسمت هشتم سریال پایتخت که گویا بخش‌هایی از این سریال سانسور شده بود در صفحه اینستاگرام خود نوشت: میان پایتخت ما و پایتختی که می‌بینید، تفاوت از زمین تا آسمان است. حتی نسخه سانسور شده را هم سانسور می‌کنند.

پایتخت

سکانس های حذف شده سریال پایتخت ۶

بهرام افشاری و سانسور در پایتخت

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش در سریال پایتخت با یک تصویر به ممیزی این سریال واکنش نشان داد و با تیکه‌کلام بهتاش در سریال نوشت: لطفاً خواهشا انقدر سانسور نکنید… من دیگه رد دادم.

 

احمد مهرانفر و سانسور در پایتخت

احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار پستی در اینستاگرام دیالوگ‌های حذف شده پایتخت را منتشر کرد و آن طور که مشخص است قسمت‌های حذف شده مربوط به انتقاد از نمایندگان مجلس است. وی نوشت: نگران ارسطو نباشید بزودی حالش خوب می‌شود البته اگر سانسورچی‌ها بگذارند.

سکانس های حذف شده پایتخت ۶

سکانس های سانسور شده پایتخت

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xemq4