چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 06:30
کد خبر: 1997

صحبت های جالب دختر مهران مدیری درباره مادرش+فیلم

در این ویدئو صحبت های جالب شهرزاد مدیری را درباره پدر مادرش مشاهده می کنید.

مهران مدیری زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ است.مهران مدیری در تهران متولد شد.مهران مدیری کارگردان، هنرپیشه، خواننده، طراح تیتراژ، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه‌کننده ایرانی است.از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که مهران مدیری در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، جنگ ۷۷، پلاک ۱۴، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر،نود شب، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ببخشید شما، ویلای من، شوخی کردم، در حاشیه، در حاشیه ۲، دورهمی و هیولا را نام برد.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مهران مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.

 

شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری معروف سینمای ایران است. این بانوی هنرمند در زمینه طراحی لباس فعالیت می کند و برای خود یک برند معروف دارد. امروز در ستاره پارسی می خواهیم صحبت های شهرزاد مدیری را درباره پدر و مادرش در لایو ببینیم. با ما همراه باشید.

 

در این ویدئو صحبت های شهرزاد دختر مهران مدیری را درباره پدرش می بینید

ویدئو گفتگوی شهرزاد دختر مهران مدیری

شهرزاد مدیری با انتشار عکس صمیمی ترین دوستش تولدش را اینگونه تبریک گفت:

رفیق شیرینم ، شریک شادی و غم‌هایم ، دوست دیوونه بازی‌هایم ، هم‌ساز با تمام دوران جوانی تا بی‌نهایتم ، نغمه‌ی جانم تو تنها کسی هستی که عکسهایت در آلبوم خانوادگیم است عاشقتم زیبا ترینم ، مهربان ترینم خیلی خوب کردی به دنیا اومدی ,اومدی اومدی چه خوب کردی اومدی …

دوست صمیمی شهرزاد مدیری

بد نیست درباره شهرزاد مدیری بیشتر بدانید

تا پیش از اکران فیلم ساعت ۵ عصر که فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌ کنندگی مهران مدیری بود، تصویری از شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری هم موجود نبود، به جز یکی دو عکس بسیار قدیمی که مربوط به مصاحبه ی مهران مدیری به همراه دو فرزندش در سال های دور می شد.

 

هر چند که راه اندازی مزون و آغاز رسمی فعالیت دختر مهران مدیری در زمینه طراحی لباس (fashion designer) از انگیزه هایی بود که مهران مدیری دختر خود را به جامعه ایران معرفی کند تا به کسب و کار و درآمد دخترش و شهرت مجموعه ی کاری او کمک بزرگی شده باشد و شاید ره صد ساله برای کسب شهرت و معروفیت برند وی زودتر طی شود.

مهران مدیری

تولد دختر مهران مدیری

برند لورلای (Lorelei fashion brand) نام برند طراحی لباس شهرزاد مدیری دختر مهران مدیری است و وی دقیقا مدتی پس از حضور در اکران مردمی فیلم ساعت ۵ عصر پدرش، اقدام به معرفی برند خود کرد و علارغم اینکه پیش از آن در دنیای مجازی هیچ فعالیتی نداشت، چندی پیش صفحه ای در اینستاگرام درست کرده و فعالیت های خود را برای فالورهایش عرضه می کند. آنچه در این میانه جالب است اینکه، آقای طنز ایران و امپراطور سوالات خصوصی از هنرمندان، چهره ها و … خودش در مورد زندگی خصوص اش، همسرش و فرزندانش تمایلی به صحبت ندارد و زندگی خصوص و خانواده مهران مدیری هنوز برای طرفداران او دارای سوال است چرا که حتی در سایت معتبری همچون ویکی پدیا هم، نام و نشانی از همسر مهران مدیری نیست.

منبع: گردآوری شده از اینستاگرام

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/366rj3