پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 09:30
لورفته؛
کد خبر: 2000

ماجرای رابطه سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی با مدل معروف+عکس

اخیرا یکی از رسانه های فوتبالی که به افشاگری هایی از زندگی بازیکنان فوتبال دست میزند با انتشار چندین پست مدعی دوستی سعید عزت اللهی و پرستو قربانی شد.

سعید عزت‌اللهی آفاق زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندرانزلی است.سعید عزت‌اللهی بازیکن فوتبال اهل ایران است.سعید عزت‌اللهیاکنون بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه فوتبال اوپن است.سعید عزت‌اللهی پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد.سعید عزت اللهی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است.

 

هر چند وقت یک بار شایعه رابطه چهره های هنری، ورزشی و یا مدل ها در فضای مجازی به راه می افتد. در همین خصوص شاید بتوان گفت سعید عزت اللهی رکوردار است!

 

هافبک جوان تیم ملی فوتبال کشورمان چندی قبل شایعه ارتباطش با یکی از بازیگران سینما و تلویزیون (ترلان پروانه) را رد کرد و حالا شایعه جدیدی در خصوص او به گوش می رسد.

تصاویر پرستو قربانی مدل اینستاگرامی

پرستو قربانی

اگر به مد و لباس علاقه مند باشید، شاید نام پرستو قربانی را شنیده باشید و یا پیج اینستاگرام پرستو قربانی parastoo qorbani در اینستاگرام را دیده باشید؛ او یک مدل شناخته شده لباس است که در اینستاگرام فعالیت می کند.

پرستو قربانی

پرستو قربانی در مراسمات مرتبط با این حوزه نیز بعنوان مهمان دعوت می شود بعنوان مثال در افتتاحیه سالن های آرایشی بزرگ در شهر های مختلف رونمایی از عطر بهاره رهنما و . . . از او برای حضور دعوت به عمل آمده بود.

پرستو قربانی

همانطور که گفته شد وی یک مدل است و با شرکت های مد و زیبایی همکاری دارد و به همین دلیل نیز معروف است. وی در حال حاضر با شرکت کامرون زیگزال همکاری میکند. البته برای ساخت کلیپ های تبلیغاتی حوزه مد و زیبایی نیز همکاری هایی با شرکت های تبلیغاتی داشته است.

پرستو قربانی

اخیرا یکی از رسانه های فوتبالی که به افشاگری هایی از زندگی بازیکنان فوتبال دست میزند با انتشار چندین پست مدعی شده است سعید عزت اللهی با پرستو قربانی رابطه ی دوستی دارد.

 

شروع ماجرای دوستی پرستو قربانی و سعید عزت اللهی

این کانال پرستو قربانی را به عنوان دوست و یا نامزد سعید عزت اللهی معرفی کرده و با انتشار اسنادی از جمله فالو کردن یکدیگر توسط این دو شخص در اینستاگرام ، انتشار عکس هایی از سفر به تالاب انزلی که پرستو قربانی آن را در استوری اینستاگرامش منتشر کرده بود و همچنین عکس هایی از حضور سعید عزت اللهی که در همان مکان منتشر شد.

عکس های جنجالی که به شایعات دامن زد

رابطه سعید عزت اللهی و پرستو قربانی

پرستو قربانی

 

ارتباط سعید عزت اللهی و پرستو قربانی

 

سعید عزت اللهی

پرستو قربانی مدل و سعید عزت اللهی

ولی در صورت درست بودن خبر برای این دو جوان رابطه ای پایدار و موفق را آرزو میکنیم. شاید با گذشت کمی زمان واقعیت مشخص شود.

منبع: کلک دانش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/455wo4