پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/25 06:33
کد خبر: 2145

دختر کرمانشاهی که مستقیم به فینال عصرجدید راه یافت+فیلم

یکی از شرکت کنندگان خردسال قسمت چهاردهم برنامه عصر جدید با اجرای تاثیرگذار خود توانست با رای مثبت داوران به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

اسرا جلیلیان سال 1389 در کرمانشاه متولد شد، بازیگر و مجری است.در حال حاضر محصل است و در کنار درس و مدرسه به فعالیت های دیگری چون مجریگری و بازیگری مشغول است. چهره اش برای اولین بار در عصر جدید شناخته شد و به شهرت رسیده است خانم جلیلیان سال 99 تصمیم گرفت در برنامه عصر جدید حضور پیدا کند و با یک اجرای فوق العاده خوب و قشنگ توانست نظر داوران عصرجدید جلب کند و زنگ طلایی را از آریا عظیمی نژاد دریافت کند.گفتنی است که فاطمه درمنش بازیگر و کارگردان تئاتر، به عنوان مربی او در عصر جدید بود.

برنامه استعدادیابی عصر جدید که بعد از وقفه ای کوتاه، پخش قسمت های جدید دور مقدماتی فصل دوم آن مدتی است دوباره آغاز شده و شب های شنبه و یکشنبه حدود ساعت ۱۰/۳۰ شب از شبکه سوم سیما پخش می شود، بار دیگر فرصتی برای خودآزمایی و معرفی کسانی فراهم کرده که خود را دارای استعداد و توانایی ای خاص در حوزه های مختلف می دانند.

اما برنامه عصر جدید شاهد اجرای زیبای یک شرکت کننده ی کم سن و سال بود که همگی حضار، از داوران تا تماشاچیان را واقعاً به وجد آورد. سومین شرکت کننده ی قسمت چهاردهم دور مقدماتی فصل دوم عصر جدید، یک دختر ۹ ساله ی کرمانشاهی به نام اسرا جلیلیان بود که استعداد خود در رشته ی بازیگری را به رخ کشید. اجرای اسرا نمایشی تأثیرگذار درباره ی کودکان کار بود و و بازی او به قدری زیبا بود که نه تنها از هر چهار داور رأی سفید گرفت، بلکه آریا عظیمی نژاد که مانند دیگر داوران و بینندگان برنامه به وجد آمده بود، زنگ طلایی را برای او به صدا در آورد و این هنرمند خردسال با این امتیاز، مستقیم به مرحله ی نیمه نهایی عصر جدید راه پیدا کرد. بعد از این اتفاق زیبا، اسرا از شادی سجده ی شکر به جا آورد و اشک شوق ریخت.

 

 

داوران تسلط و اجرای حرفه ای اسرا را تحسین کردند؛ آریا عظیمی نژاد گفت: «درد و بلات بر سر نابازیگرانی که حالا به صورت حرفه ای کار می کنند» و رویا نونهالی از اینکه نسل بازیگرانی که با زحمت تمرین می کنند و به جای حواشی به دنبال خود حرفه هستند هنوز تمام نشده اظهار خوشحالی کرد.

 

در مستند کوتاهی که پیش از اجرای اسرا جلیلیان درباره ی او پخش شد، این دختر هنرمند خود را ۹ ساله متولد کرمانشاه، گزارشگر نونهال، سفیر گردشگری و همینطور بازیگر کودک معرفی کرد. اسرا در مورد تمرینات بازیگری خود گفت برای مادرش اجرا می کرد و او اشکالاتش را به اسرا یادآور می شد. اسرا گفت گرچه دوست دارد دکتر شود اما شاید هم در آینده بازیگر شود. با این حال وقتی بعد از اجرا داوران از اسرا پرسیدند اگر مجبور به انتخاب یکی باشد کدام را ترجیح می دهد گفت بازیگری و خانواده ی اسرا هم که در برنامه حضور داشتند حمایت خود را از تصمیم او اعلام کردند.

 

منبع:روزیاتو


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2xewp4