پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/25 17:49
کد خبر: 2163

دستمزد داوران عصر جدید لورفت

دانستن دستمزد بازیکنان فوتبال،بازیگران و هنرمندان مطرح، سلبریتی ها و کلا چهره های معروف همیشه طرفداران خاص خود را دارد.

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 درتهران، احسان علیخانی کارگردان و مجری است.احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران است،احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد که همگی ازدواج کردند.احسان علیخانی مادرش پرستار بازنشسته است، او در این سال ها فراز و نشیب های فراوانی داشته و علاوه بر اجرا و کارگردانی، تهیه کنندگی و بازیگری نیز کرده است.

 

برنامه تلویزیونی عصر جدید که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود یکی از پرمخاطب ترین برنامه های سیماست که در بازه زمانی پخش آن در نظرسنجی پرطرفدارترین ها همیشه حرف اول را می زند.

 

ساخت و پخش سری دوم برنامه عصر جدید بعد از مدتی وقفه به دلیل کرونا، دوباره آغاز شده است.

 

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه در سری دوم نیز از داوران سری اول عصرجدید استفاده کرده است.

عصر جدید

امین حیایی،رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی چهار داور عصر جدید هستند که از زمان پخش سری اول این برنامه به چهره های مطرح تری تبدیل شده اند.

 
البته امین حیایی و رویا نونهالی به سبب نوع شغلشان در بین عموم مردم چهره های شناخته شده ای بودند اما آریا عطیمی نژاد و خصوصا سید بشیر حسینی بیشترین سود را از لحاظ شهرت از برنامه عصر جدید نصیب خودشان کرده اند.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که این چهار داور چقدر از برنامه عصر جدید دستمزد می گیرند. با توجه به این مساله که عصر جدید برنامه وقت گیری است و زمان زیادی از داوران می گیرد.

 

نکته مهم آن که با توجه به پرمخاطب بودن برنامه عصر جدید بسیاری از هنرمندان مطرح و سایر افراد شاخص حتی حاضرند به صورت رایگان و با کمترین دستمزد به عنوان داو ر در این برنامه حاضر باشند؛ زیرا شهرت حاصل از این برنامه چیزی نیست که بشود با پول مقایسه اش کرد.

 

با این حال و در بین چهار داور عصر جدید گفته می شود امین حیایی بیشترین دستمزد را می گیرد. او که در بین داوران مطرح ترین به حساب می آید همچنان از بازیگران روی بورس است و برای بازی در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی پیشنهاد های خوب دست به نقدی دارد.

 

بازخورد برنامه عصر جدید به حدی است که حتی یکی مثل امین حیایی هم می گوید این برنامه به شهرت بیشترش کمک کرده است:« با این برنامه در میان مردم و جامعه بیشتر مورد توجه قرار گرفتم و معروف‌تر شدم. عصر جدید به بیشتر و بهتر دیده شدنم کمک بسیاری کرد»

 

نکته: تعداد برنامه های عصر جدید برای هر سری 47 برنامه است؛ 26 برنامه مقدماتی،15 برنامه در مرحله دوم،5 برنامه نیمه نهایی و یک برنامه فینال عصر جدید که جمع آن به 47 برنامه می رسد.

 

در نتیجه وقتی در برنامه وقت گیر عصر جدید حاضر می شود از کار بازیگری اش دور می شود و اصلا به همین دلیل هم هست که در بین داوران گفته می شود بیشترین دستمزد را از احسان علیخانی دریافت می کند.

 

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی

 آریا عظیمی‌نژاد زادهٔ ۵ اردیبهشت ۱۳۵۲ است. آریا عظیمی‌نژاد متولد تهران است. آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است.آریا عظیمی‌نژاد پدرش جمشید عظیمی نژاد نویسنده و برنامه ساز تلویزیونی که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سالهای ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود و آریا عظیمی نژاد در ۶ سالگی در این مجموعه عروسکی همراه خواهرش پوپک عظیمی نژاد نقش آفرینی کرده‌است.

 

ساز تخصصی او سه تار می باشد که آن را از پدربزرگ خود یاد گرفته است .او در دانشگاه آزاد رشته موسیقی را تحصیل کرده است و تا کنون به موفقیت های بالایی دست پیدا کرده است .

 

او در برنامه عصر جدید احسان علیخانی هم یکی از داروان مسابقه می باشد . با پرشین وی همراه باشید تا با بیوگرافی آریا عظیمی نژاد بیشتر آشنا شوید .

آریا عظیمی نژاد

بیوگرافی آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و نوازندهٔ سه‌تار است.

وی در اردیبهشت سال ۱۳۵۲ در خانواده‌ای هنری به دنیا آمده است . سه‌تار را نزد پدربزرگ خود یاد گرفت و بعد از محضر اساتیدی چون جلال ذوالفنون، محمود تاجبخش و علی‌اصغر زندوکیل بهره برد.

 

تحصیلات آریا عظیمی‌نژاد

در بیوگرافی آریا عظیمی نژاد آمده است که او در سال ۷۲ در رشتهٔ موسیقی دانشگاه آزاد واحد هنر و معماری پذیرفته شده و نزد اساتیدی چون فرهاد فخرالدینی و مصطفی‌کمال پورتراب به فراگیری اصول موسیقی پرداخته است.

آریا عظیمی نژاد

شروع فعالیت حرفه ای عظیمی‌نژاد

کار حرفه‌ای ساخت موسیقی را از سال دوّم دانشگاه با موسیقی تئاتر شروع کرد و به سرعت  توانست در جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر، نامزد دریافت بهترین موسیقی متن گردد. این موفّقیت‌ها سبب ورود او به سینما و تلویزیون گردید و آثار قابل توجّهی را خلق کرد.

 

ساخت موسیقی فیلم میم مثل مادر توسط آریا عظیمی نژاد

در بیوگرافی آریا عظیمی نژاد آمده است : او با ساخت موسیقی فیلم «میم مثل مادر» در سینما و «او یک فرشته بود» در تلویزیون توانست جزء آهنگسازان برتر ایران شود که منیجه آن نامزدی بهترین موسیقی متن در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و جایزهٔ خانه سینما برای فیلم‌های چون «میم مثل مادر»، «طلا و مس» و «فرزند خاک» است.

 

کسب مقام در جشنوارهٔ موسیقی بریتانیا

عظیمی‌نژاد در سال ۲۰۰۴ میلادی موفق شد مقام دوّم در جشنوارهٔ موسیقی بریتانیا را در رشتهٔ موسیقی فولکلوریک بین‌المللی با تکنوازی سه‌تار به‌دست‌آورد.

آشنائی او با جاسلین پوک آهنگساز شهیر بریتانیائی سبب همکاری او در چندین پروژهٔ موسیقی فیلم شد.

ساخت موسیقی برای خوانندگان سرشناس ایرانی از دیگر فعّالیت‌های حرفه‌ای او می‌باشد. علاقهٔ او به موسیقی فولکلوریک ایرانی سبب شد تا مجموعه‌ای از موسیقی نواحی ایران را جمع‌آوری کرده و از آنها در ساخت موسیقی فیلم تأثیر گیرد.

بیوگرافی سید بشیر حسینی

 سید بشیر حسینی زادهٔ ۱۵ آذر ماه ۱۳۶۰ است.سید بشیر حسینی در اصفهان متولد شد. سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و داور مسابقه تلویزیونی عصر جدید است.سید بشیر حسینی فارغ‌التحصیل مقطع ارشد رشته معارف اسلامی و حقوق و مقطع دکتری فرهنگ و ارتباطات از دانشگاه امام صادق است.سید بشیر حسینی دارای تحصیلات حوزوی نیز است و سطح 2حوزه علمیه دارد.

 

تحصیلات سید بشیر حسینی

او در رشته حقوق تحصیل کرده و دکترای فرهنگ و ارتباطات دارد، بشیر حسینی همچنین تحصیلات در زمینه الهیات را تا سطح 2 ادامه داده است. او خودش را اینگونه تعریف می کند: در جست و جوی حقیقت هستم.

 

ازدواج و همسر سید بشیر حسینی

آقای حسینی ازدواج کرده و صاحب 3 فرزند می باشد. از خانواده او اطلاعات معتبری در دسترس نمی باشد.

سید بشیر حسینی

سید بشیر حسینی چگونه معروف شد؟

آقای حسینی قبل از حضور در مسابقه عصر جدید میهمان ثابت برنامه ‌‌(رسانش) از شبکه امید سیما بود و همچنین در برنامه اکسیر فرزاد حسنی بحث های مفصلی درباره فضای مجازی داشت. کانال تلگرامی او 300 عضو داشت و اینستاگرام سید بشیر هم 7 هزار فالوور.

سید بشیر حسینی

حضور در مسابقه عصر جدید

با حضور او در برنامه استعداد یابی عصر جدید، موج دنبال کنندگان او هم رو به افزایش رفت. موج کامنت ها و پیام های اینستاگرامی شروع شد و حالا سید بشیر بیش از 200 هزار دنبال کننده دارد و چندین صفحه هواداران برای او ساخته شده اند.

منبع: خبر آنلاین

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2oqpq4