یک‌شنبه 26 فروردین 1403 - 14 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/26 08:30
کد خبر: 2184

تصاویر دیدنی از حلقه ازدواج بازیگران مشهور ایرانی

تصاویری از حلقه ازدواج بازیگران ایرانی از هانیه غلامی تا الهام حمیدی و بهاره رهنما را در بخش فرهنگ و هنر ستاره پارسی ببینید.

تصاویری از حلقه ازدواج بازیگران ایرانی

خرید حلقه ازدواج یکی از اتفاقات شیرین مراسم ازدواج است و در واقع اولین هدیه ای است که همسران به هم میدهند و یکی از ماندگارترین سرمایه های زندگی هر زوج است.

 

حلقه ازدواج نماد عشق و علاقه میان زوجین است و اغلب خانم ها حساسیت ویژه ای در استفاده از حلقه ازدواج دارند و سلبریتی ها هم از این قائله مستثنی نیستند و اگر مروری بر عکس های آنها داشته باشید متوجه خواهید شد که حلقه ازدواجشان همیشه در دستشان است.

 

تصاویری از حلقه ازدواج بازیگران ایرانی گردآوری کرده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

عکس هایی از حلقه ازدواج بازیگران ایرانی

هنرمندان

هانیه غلامی و حلقه ازدواجش

هانیه غلامی متولد 12 بهمن 1373 است. هانیه غلامی دانشجوی رشته رواشناسی بالینی در دانشگاه تهران-مرکز است.هانیه غلامی بازیگری را با فیلم سینمایی “یکی میخواد باهات حرف بزنه” (1390) ساخته منوچهر هادی شروع کرد.هانیه غلامی سریال های تلویزیونی “زخم” به کارگردانی مسعود آبپرور و “همه چیز آنجاست” ساخته ی شهرام شاه حسینی از شبکه 3 سیما از دیگر کارهای هانیه غلامی می باشد.

هنرمندان

عکسی از نیوشا ضیغمی و حلقه ازدواجش

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ است.نیوشا ضیغمی متولد تهران است.نیوشا ضیغمی بازیگر اهل ایران است. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان،نیوشا ضیغمی لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

هنرمندان

عکسی از حلقه ازدواج نیوشا ضیغمی

یکتا ناصر

حلقه ازدواج ساده یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ است.یکتا ناصر متولد شده در تهران است.یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.یکتا ناصر پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه‌دار است.یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

سوگل طهماسبی

حلقه ازدواج سوگل طهماسبی بازیگر تلویزیون

سوگل طهماسبی زادهٔ ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ است. سوگل طهماسبی در اهواز زاده شد. سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است و  سوگل طهماسبی دارای اصالتی بختیاری است. سوگل طهماسبی بزرگ‌شدهٔ اهواز و فوق‌دیپلم گرافیک است. 

هنرمندان

حلقه ازدواج ساده نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی متاهل می باشد در آبان 1398 تصاویری را از مراسم ازدواجش منتشر کرد.

 

 

هنرمندان

الهام حمیدی و حلقه ازدواجش

هنرمندان

حلقه ازدواج الهام حمیدی و همسرش

مراسم عروسی الهام حمیدی بازیگر ۴۱ ساله و زیبای کشورمان که الهام حمیدی  در تاریخ ۸ آذر ۱۳۵۶ به دنیا آمده برگزار شد.الهام حمیدی در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن تحصیل کرده است.الهام حمیدی سال ها قبل زمانی که خیلی جوان تر بود یک ازدواج ناموفق داشت که وقتی در برنامه دورهمی اعلام کرد که هیچ وقت ازدواج نکرده این موضوع باعث سر و صدا و حواشی فراوانی شد تا جایی که الهام حمیدی مجبور به توضیح در این رابطه شد.

بهاره رهنما

حلقه ازدواج بهاره رهنما و همسرش

هنرمندان

عکسی از حلقه ازدواج بهاره رهنما و همسرش

بهاره رهنما زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ است.بهاره رهنما متولد اراک است.بهاره رهنما هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.همسر سابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده مشهور سینما است.بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر پنجره‌ها و فیلم سینمایی دایره زنگی را دارد.

هنرمندان

 

حلقه ازدواج نگار جواهریان همسر رامبد جوان

رامبد جوان زاده ۱ دی ۱۳۵۰ است.رامبد جوان متولد تهران است.رامبد جوان بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی است.رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذربایجانی زاده شد.رامبد جوان روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده‌است.

 

نگار جواهریان (زاده ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

 

 

او در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم طلا و مس شد.وی در چهاردهمین جشن خانه سینما نیز برای فیلم طلا و مس تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول را دریافت کرد.وی همچنین در دوبلهٔ فارسیِ فیلم کمپ ایکس ری (۲۰۱۴) به جای کریستن استوارت حرف زده‌است.

 

هنرمندان

لیندا کیانی و حلقه ازدواجش

لیندا کیانی یکی از چهره های سینما و تلویزیون کشورمان است  لیندا کیانی بازیگری را از سال 84 آغاز کرد و چهره آرام و صدای متفاوتش از  لیندا کیانی  بازیگر ماندگاری ساخت که هر روز نسبت به قبل بر هنر بازیگری  لیندا کیانی افزوده میشود.معصومه آرام و مهربان سریال روز حسرت همان لیندا کیانی است که در نقش های متعدد توانست هنر بازیگری اش رادر معرض دید همگان قرار دهد و در فیلم و سریال های زیادی جلوی دوربین برود.

هنرمندان

 

احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور

هنرمندان

حلقه ازدواج احمد مهرانفر و همسرش

احمد مهران‌فر  زادهٔ ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ است.احمد مهران‌فر متولد کاشان است.احمد مهران‌ فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.احمد مهران‌فر بیشتر شهرت وی برای نقش آفرینی در سریال پایتخت است.احمد مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز کرد.

 

 

ازدواج احمد مهرانفر با مونا فائزپور

احمد مهرانفر خبر ازدواجش را با مونا فائز پور در فروردین ۹۷ در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده. 

 

بیوگرافی مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر

مونا فائزپور متولد سال ۱۳۶۸ است و با احمد مهران فر دارای اختلاف سنی ۱۴ ساله است و با وجود این اختلاف سنی زیاد آن ها خوشبخت هستند و شاید یکی از علل خوشبختی آنها ریشه در اشتراکات هنری و کارهای هنری این زوج داشته باشد.

 

مونا فائز پور در متن تبریکش برای استاد هنری خود برای دریافت جایزه سیمرغ فجر نوشت :

 

«نمیدونم چجوری باید خوشحالیمو بروز بدم ولی بینهایت شادم که سیمرغ به کسی رسیده که واقعا حقش بوده و خیلی زحمت کشیده است

 

هزاران بار تبریک برای استاد هومن سیدی عزیز افتخار میکنم که هنرجوی شما هستم و امیدوارم همیشه بدرخشین و در اوج باشین .شما افتخار سینمای ایرانید»

 

در روز ۲۵ فروردین ۹۷ احمد مهرانفر و مونا فائزپور مشترکا یک عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و این خبر را به طور عمومی اعلام کردند.

 

ریما رامین فر

ریما رامین فر و حلقه ازدواجش

امیر جعفری زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳است.امیر جعفری متولد تهران است.امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.امیر جعفری ایرانی است.در این مقاله با بیوگرافی امیر جعفری آشنا می شویم.

 

ریما رامین‌فر زاده ۵ فروردین ۱۳۴۹ است. ریما رامین‌فر در تهران متولد شده است.ریما رامین‌فر بازیگر و نویسنده ایرانی است.ریما رامین‌فر فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشته کارگردانی تئاتر می‌باشد. ریما رامین‌فرکار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.

منبع: نمناک


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lyb73