پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/31 03:06
کد خبر: 2277

نقش شبکه GEM در کشف حجاب ۲ بازیگر زن

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، بازیگرانی که این روزها نام شان را زیاد می شنویم. بازیگران نه چندان مطرحی که با خروج از کشور و انتشار تصویر بی حجاب خود نام شان را بر سر زبان ها انداختند.

صدف طاهریان و چکامه چمن ماه، بازیگرانی که این روزها نام شان را زیاد می شنویم. صدف طاهریان

و جکامه  بازیگران نه چندان مطرحی که با خروج از کشور و انتشار تصویر بی حجاب خود نام شان را بر سر زبان ها انداختند. در ابتدا صدف طاهریان که با بازی در نقش های دو و سه هیچ وقت در سینمای ایران چندان مطرح و نام آشنا نبود، با انتشار ویدئویی در اینستاگرامش به مخاطبان بهت زده ای که در ابتدا فکر می کردند صفحه این بازیگر هک شده، درباره تصاویری که با پوشش غیرمتعارف از صدف طاهریان در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده بود، تاکید کرد که صفحه اش هک نشده و برای همیشه از ایران خارج شده است.

 

این بازیگر بعدا در جایی گفته بود به زودی در یک گفتگو فساد موجود در سینمای ایران را علنی می کند! بازیگری که به گفته همکارانش هیچ تحصیلات آکادمیکی نداشته و برای ضبط هر پلان، رکورددار برداشت بوده و همه عوامل را خسته می کرده و معلوم نیست از طریق کدام تحصیلات یا مدرک از کدام آموزشگاه بازیگری پایش به عرصه سینمای ایران باز شده، می خواهد از فساد سینمای ایران بگوید. این بازیگر زن سینمای ایران با بازی در فیلم «سلام بر عشق» پایش به سینما باز شد و بعد از آن در «پس کوچه های شمرون» و «عصر یخبندان» نیز نقش های کوتاهی داشت.
 

عد از گذشت چند روز از این اتفاق، چکامه چمن ماه هم که در خارج از کشور به سر می برد و در یکی دو ماه اخیر عکس های تقریبا نامفهومی از خود در اینستاگرام منتشر می کرد، یکباره تصویری بدون حجاب و با پوشش نامتعارف از خود منتشر کرد تا داستان کشف حجاب بازیگران زن سینمای ایران به سریال تبدیل شود و همین سریالی شدن، ماجرای گمانه زنی ها را درباره علت دقیق این مسئله افزایش دهد. بنا به خبری که سایت سینماژورنال در این باره منتشر کرده، این دو بازیگر بخشی از تیم تولید سریالی هستند که به سفارش شبکه ماهواره ای GEM تولید می شود و مدیران این شبکه در تازه ترین تصمیم خود قصد دارند شانس خود را برای جذب مخاطب داخلی با ساخت سریال ایرانی مورد ارزیابی قرار بدهند. بر همین اساس رایزنی هایی با بعضی کارگردانان و بازیگران مطرح تلویزیون ایران انجام داده اند و پیشنهاداتی برای حضور آنها در سریال های ساخت این شبکه مطرح شده اما اغلب چهره های سرشناس به این پیشنهادات پاسخ منفی داده اند؛ به همین دلیل مدیران این شبکه به سراغ بازیگران درجه دو و سه رفته اند که گویا در این امر موفق هم بوده اند و صدف طاهریان و چکامه چمن ماه از جمله بازیگران جذب شده برای سریال سازی در این شبکه هستند. طبق این گمانه زنی ها چند بازیگر دیگر هم به زودی به آنها می پیوندند. بر اساس آخرین شنیده ها فیلمبرداری این سریال در مالزی انجام می شود و کارگردانی آن هم بر عهده محمد راوندی است؛ کارگردانی که پیش از این چند تله فیلم را در ایران ساخته. بهروز وثوقی هم از جمله بازیگرانی است که گفته می شود حضورش در این سریال قطعی شده است.

صدف طاهریان


نظر دو کارشناس بازیگران مطرحی نبوده اند و غلط کرده اند! تلاش شبکه تلویزیونی GEM برای جذب مخاطب در ایران این روزها ابعاد گسترده تری به خود گرفته. گفته می شود مدیران این شبکه به دنبال این هستند که انحصار سریال سازی تلویزیونی را از دست صداوسیما خارج کنند. ایرج محمدی یکی از تهیه کننده های سرشناس سریال های تلویزیونی در گفتگویی خوشبینانه به ماجرا نگاه می کند و می گوید این شبکه شانسی برای موفقیت ندارد. درباره این دو بازیگر خانم که به تازگی از ایران خارج شده اند و عکس های بدون حجاب خود را منتشر کرده اند، چیزی شنیده اید؟ – غلط کرده اند!

 

منبع: ساتین 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2adbe2