شنبه 25 فروردین 1403 - 13 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/31 19:32
کد خبر: 2302

پدر از روی عصبانیت دخترش را کشت/واقعیت قتل ریحانه عامری

مرد میانسال که در یک درگیری لفظی دخترش را در کرمان به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها مدعی شد که یک لحظه عصبانیت عامل این حادثه بوده است.

این جنایت روز دوشنبه ۲۶ خردادماه سال جاری در کرمان رخ داد. آن روز ریحانه با پدرش در خانه تنها بود، اما بعد از یک درگیری لفظی مرد میانسال عصبانی شد و با پرت کردن میله آهنی و برخورد به سر دخترش باعث مرگ وی شد.

 

کوروش احمد یوسفی معاون اجتماعی پلیس استان کرمان درباره جزئیات این پرونده عنوان کرد: این قتل به خاطر یک لحظه عصبانیت پدر اتفاق افتاده است. این مرد که صافکار است میله آهنی را به سمت دخترش پرتاب می کند که به سر ریحانه می خورد.

 

پدر با دیدن خونریزی سر ریحانه از شدت ترس و اضطراب بیهوش شده و پس از ۱۵ دقیقه که به هوش می آید متوجه شده که دخترش فوت کرده است.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث مشکلات اخلاقی مطرح بوده گفت: تمام مسائلی که در این چند روز در برخی رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده کذب محض است. در این ماجرا هیچگونه طرح و نقشه قبلی برای قتل از سوی پدر ریحانه مطرح نبوده و بحث و مجادله و عصبانیت لحظه ای پدر موجب رخ دادن این قتل شده است. وی در مورد اینکه چرا پدر ریحانه او را به مرکز درمانی نبرده است افزود: متهم به قتل پس از پرتاب میله از شوک اتفاقی که افتاده بیهوش شده و پس از آن متوجه می شود که دخترش از دست رفته است و در همان وضعیت روحی که داشته به یکباره تصمیم گرفته دخترش را به منطقه ای ببرد و در همانجا رها کند با این حال تحقیقات پلیس برای روشن شدن زوایای پنهان احتمالی این پرونده ادامه دارد. معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: مقتول متولد سال ۷۴ بوده و بتازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده بود.

 

هشدار به رسانه های منتشرکننده اخبار کذب

در همین رابطه دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به دنبال مشاجرات خانوادگی بین پدر و دختر یک خانواده، دختر خانواده به دست پدرش که بالای ۵۰ سال سن داشته، به قتل رسیده است، اما برخی رسانه ها که اغراض خاص خود را دنبال می کنند مسائلی را به دروغ به حادثه کشته شدن دختر جوان کرمانی به دست پدرش افزوده اند که در این خصوص به این رسانه ها هشدار داده می شود.

 

وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی های خود تأکید داشته که قصدی برای کشتن دخترش نداشته است تصریح کرد: این پدر قصدش از پرتاب میله را تنها ترساندن فرزندش عنوان کرده است و به هیچ عنوان مسائل ناموسی و انتقام گیری مطرح نبوده و سایر عناوین مطرح شده در فضای مجازی درباره این حادثه کذب است.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/277re2