پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/03 10:21
کد خبر: 2376

دعوای لفظی بهنوش بختیاری و سالومه+عکس

بهنوش بختیاری در واکنش به اظهارات مخربانه مجری شبکه من‌وتو، در استوری اینستاگرامش جواب درخوری به او داد

سالومه  متولد 18 اردیبشت 1356 در تهران، مجری و تهیه کننده است. سالومه یکی از تهیه کنندگان و مجریان شبکه من و تو است.سالومه دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین الملل از دانشگاه اکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان می باشد. در سال 1390 اولین دوره آکادمی گوگوش برگزار گردید که با برنده شدن سروش تهرانی همراه بود، در همین برنامه سالومه که مجری پشت صحنه آکادمی بود با سروش تهرانی آشنا شد و با هم ازدواج کردند، طولی نکشید که روابط این زن و شوهر سرد شد و در نهایت این دو از هم طلاق گرفتند.

 

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی در استوری اینستاگرام خود، به یاوه گویی های سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو پاسخ دندان شکنی داد.

 

این شبکه غربی که ید طولایی در تخریب ایران و مردم کشورمان دارد، اینبار این چهره هنری را مورد حمله خصمانه خود قرار داده و قصد تخریب او را دارد. شب گذشته مجری شبکه من وتو در اظهاراتی، پست حمایتی بهنوش بختیاری از ایران را که چندی پیش در اینستاگرام خود منتشر کرده بود، مورد تمسخر قرار داد و کار او را شوآفی در جهت جذب فالوور خواند.

 

این خانم بازیگر نیز در جواب سالومه سیدنیا نوشت:

 

«تو هم در اندازه ای نیستی که راجع به ایران و ایرانی صحبت کنی پس بشین در استودیوی امنت در لندن و با خیال راحت وطن فروشیت را بکن و بی ملاحظه و بی ادب و در نهایت عقده ای که نمی دونم از کجای درونت سرچشمه می گیره، هم وطنانت رو پیش موذیان ازلی تحقیر کن...تو حتی در سطحی نیستی که بشه راجع بهت صحبت کرد».

 

«تو از عشق آدم ها به پخش شدن تصاویرشون سوءاستفاده می کنی که هر کی بگه تو رو دوست داره تصویرش پخش می شه... راجع به آدم حقیری مثل تو که از فرط بی اعتماد به نفسی و عقده به فروختن هم وطنات رو آوردی چی بگم؟ الآنم به خاطر تقاضای طرفدارام اینو گذاشتم... حیف وقت و تایپ که برای وطن فروشی مثل تو صرف بشه».

 

 

تصویر

 

تصویر

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 
 

 

 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/397gw4