چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/09 08:35
کد خبر: 2538

احسان علیخانی در برنامه ی زنده از پدرش گلایه کرد+فیلم

احسان علیخانی در برنامه عصر جدید با پدرش با کنایه صحبت کرد.

 احسان علیخانی در برنامه  عصر جدید ، زمانی که یکی از شرکت کننده ها پدرش دراین برنامه برایش لالایی خواند و باعث گریه کردن شرکت کننده شد به پدر خودش با کنایه گفـت: امیدوارم پدرم این برنامه را ببیند ویک مقداری به کارهایش فکر کند .

 

عصر جدید  یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای  احسان علیخانی  ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و از ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ در حال پخش است. پخش فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

 

عصر جدید

 

در این برنامه شرکت‌کنندگان به صورت انفرادی یا گروهی می‌توانند در رشته‌های مختلف هنری، علمی، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک، دوبله و دابسمش، ورزش‌های رزمی، نمایش،پارکور، حرکات موزون و ... شرکت کنند.

 

این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد و از آن‌ها رای سفید یا آری بگیرد. داوران برنامه در فصل‌های اول و دوم امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی بوده و هستند. تهیه‌کنندگی و اجرای برنامه نیز برعهده  احسان علیخانی  است.

 

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nqwo3