پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/17 09:32
کد خبر: 2790

زمان ازدواج احسان علیخانی لورفت+فیلم

در یکی از قسمت های برنامه عصر جدید یک پسر بچه مراسم ازدواج احسان علیخانی را لو می دهد.

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» در سال 1383 بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.احسان علیخانی به تازگی با ساخت برنامه ی عصرجدید محبوبیت بیشتری بین مردم پیداکرده است. 

 


ریحانه پارساداغدارشد/پسرریحانه پارسا مرد


 

احسان علیخانی  مجری پر طرفدار و با سابقه ایرانی تلویزیون است . احسان علیخانی این روز ها اجرا و تهیه کنندگی عصرجدید را بر عهده دارد . احسان علیخانی با این مسابقه استعدادیابی مخاطبان زیادی جذب کرده است . قسمتی جالب و دیده نشده از این برنامه را که در مورد ازدواج  احسان علیخانی  است در ادامه می بینید : 

 

 

 

 

احسان علیخانی مجرد است ولی شایعات زیادی در مورد ازدواج او هر روز در فضای مجازی ایجاد می شود که بی اساس و غلط است . علیخانی سال ها با برنامه پربیننده ماه عسل در ماه رمضان برای مردم خاطره ساخته است . 

 

منبع:رصداقتصادی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2r8nz4