پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/18 09:34
کد خبر: 2815

بیوگرافی دیبازاهدی+عکس

بیوگرافی دیبازاهدی را می خوانید

دیبا زاهدی زادۀ تهران در تاریخ 7 آذر 1368 اسـت. وی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد می باشد.دیبا زاهدی زادۀ تهران در تاریخ 7 آذر 1368 اسـت. دیبازاهدی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد می باشد. دورۀ بازیگری خودرا نزد مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان و هم چنین کلاس های استاد حمید سمندریان گذرانده اسـت.نخستین حضور دیبازاهدی در سینما و هم چنین آغاز فعالیت هنری اش درسال 92 با بازی در فیلم سینمای پنج ستاره بـه کارگردانی مهشید افشار زاده بوده اسـت.

 

 

 

تصویر

 

الگو در بازیگری

 

همیشه سبک بازی بازیگرانی مثل هدیه تهرانی و لیلا حاتمی را دوست داشتم، اما طرفدار بازیگران پرجنب و جوش سینما هم هستم؛ به نظر من بازیگر باید بتواند در همه نقش ها ظاهر شود

 

 

مشهور شدن دیبا زاهدی

مهمترین بازی او در فیلم سینمایی بادیگارد، بـه نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا می باشد. دیبا زاهدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت برای مـن حضور در بادیگارد تجربه ای فراموش نشدنی اسـت چرا کـه با یک گروه حرفه ای کار کردم. از هم بازی شدن با پرویز پرستویی و کار با ابراهیم حاتمی کیا بسیار خوشحال هستم. می گوید با اینکه نقش مـن در بادیگارد کوتاه بودو محوریت قصه بیشتر حول نقش پرویز پرستویی میچرخید اما در رابطه با نقشم همواره بـه مـن مشاوره می داند ودر این مسیر بـه مـن کمک می کردند. بازیگر جوان بادیگارد در مورد همکاری مجدد با ابراهیم حاتمی کیا بیان داشت درصورت پیشنهاد از طرف ایشان بدون اینکه فیلمنامه را بخوانم در فیلم ایشان بازی خواهم کرد.

 

 

تصویر

 

رشته تحصیلی

من در دانشگاه معماری خواندم و موقع دوران دانشگاه، یکی دو بار کار طراحی صحنه برای دانشجویان تئاتر انجام دادم، اما همین حالا قصد اینکه روی آن تمرکز کنم را ندارم. البته بدم نمی آید. البته فکر می کنم ارتباط اصلی سینما با معماری، طراحی صحنه نیست، بیشتر فضاسازی، طراحی دکوپاژ و حل میزانسن هاست

 

 

تصویر

 

حضور کمرنگ در تلویزیون

نکته ای که در مورد دیبا زاهدی وجود دارد این است که کارهای خود را با وسواس انتخاب می کند و شیفته شهرت نیست و تمایلی به دیده شدن ندارد. به همین خاطر در تلویزیون به خاطر گستردگی مخاطبان حضور کمرنگی دارد.

 

تصویر

 

 

منبع:ساعدنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2o56l4