پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/21 14:58
کد خبر: 2908

منوچهر هادی هم کرونا گرفت!؟

منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون ایران، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، خبر ابتلای خود به ویروس کرونا را تایید کرد.

منوچهر هادی   کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شدمنوچهر هادی  و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

 


اخبار جنجالی:

 

صحبت های جنجالی سویل خیابانی در مورد طلاقش از محسن افشانی/من و مادرم را کتک زده+فیلم

حمله ی تند و بی ادبانه ی امیرتتلو به مهران مدیری/من حق دارم به مدیری فوش بدم

لو رفتن قسمت آخرپایتخت 6 باعث واکنش تند سازندگان شد+فیلم دیده نشده

 


 

 

منوچهر هادی  که این روزها سریال «دل» به کارگردانی او از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، با انتشار پستی در اینستاگرام، از مثبت بودن تست کرونای خود خبر داد.

 

 

او در این باره توضیح داد: «امروز خبری در اینستاگرام دارد دست به دست می‌شود و عده‌ای از دوستان و هواداران محترم صفحه بنده را نگران کرده است که کرونا گرفته‌ام. باید عرض کنم که یک هفته پیش کمی سرفه می‌کردم، تماس گرفتم و آمدند منزل تست کرونا دادم و فردایش جواب آمد که مثبت است. شبش کمی تب و لرز داشتم و از فردایش اوکی شدم. دکتر متخصص توصیه کردند دو هفته در منزل قرنطینه باشم و از منزل بیرون نروم تا دیگران را مبتلا نکنم.

 


پیش تولید «عاشقانه» قوی‌تر از قبل. روزهای پایانی را سپری می‌کند و همه عوامل در دفتر تولید مشغول به کار هستند و به‌زودی کار را کلید خواهیم زد.»

 

 

منبع:انتخاب


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3e7ka2