سه‌شنبه 04 اردیبهشت 1403 - 23 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/24 08:11
کد خبر: 2986

کلاهبرداری به اسم "عصرجدید"

استقبال مخاطبان از برنامه «عصرجدید» موجب شده تا برخی افراد سودجو با راه اندازی کانال تلگرامی به نام «عصرجدید» اقدام به کلاهبرداری از مردم کنند.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی است.عصر جدید مسابقه استعدادیابی است.عصر جدید توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود.عصر جدید با تهیه‌کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز به پخش کرد. فصل دوم  عصر جدید  نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

 

 

کلاهبرداری از طریق صفحه‌های مجازی یکی از شایع‌ترین فعالیت‌های افراد سودجو است که چند وقتی است به دلیل شرایط اقتصادی این موضوع بیشتر اتفاق می‌افتد.

 

همزمان با پخش برنامه «عصرجدید» و استقبال مخاطبان از آن، کلاهبرداران با استفاده از نام این برنامه اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی کرده‌اند که از این طریق کسب درآمد کنند. البته نکته جالب این است که با افزایش مخاطب نام کانال تلگرامی را تغییر می‌دهند و کارهای تبلیغاتی انجام می دهند.

 

گفتنی است در سال‌های اخیر کلاهبرداران از طریق معرفی خودشان به عنوان یکی از عوامل سریال‌ها و برنامه‌های پرمخاطب یا با نام هنرمندان از مردم کلاهبرداری کردند که تاکنون پیگرد قانونی شده است.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3n6qk4