پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/24 17:03
کد خبر: 2997

سحر زکریا داغدار شد+پست جنجالی

سحر زکریا عکسی از دایی خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 سحر زکریا زادهٔ ۲۸ آذرماه ۱۳۵۲ است. سحر زکریا متولد اراک است.  سحر زکریا بازیگر ایرانی است.سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد.  سحر زکریا سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود.

 


اخبار فوی:

 

افشاگری جنجالی از پشت پرده ی برنامه احسان علیخانی+فیلم


سحر زکریا  که دایی خود را به علت مبتلا شدن به کرونا از دست داده است، عکس او را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: "وای دایی نازنینم رفت از کرونا، لعنت به تمام کسایی که جدی نمیگیرن، بسته، خدا ازتون نگذره"

دایی سحر زکریا

 

 

سحر زکریا  با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود. اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

 

 

سحر زکریا

 

 

بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعه طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

 

سحر زکریا  کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعهٔ ویدئویی قهوهٔ تلخ بازی کرده‌است

 

 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36joy4