دوشنبه 27 فروردین 1403 - 15 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/27 09:37
بازنشر /
کد خبر: 3060

عصرجدید | احسان علیخانی ممنوع الکار شد! + علت

احسان علیخانی در دوره ای از فعالیتش بخاطر صحبت های تند و تیزش توبیخ شد که این اتفاق در سال های گذشته سروصدای زیادی به پا کرد .

احسان علیخانی از مجریان مشهور صداوسیما است . احسان علیخانی در عرصه تهیه کنندگی در سینما هم فعال است . احسان علیخانی در دوره ای از فعالیتش توبیخ و ممنوع الکار شد . دلایل ممنوع الکاری احسان علیخانی را در ادامه می خوانید : 

 

خبرداغ  :  همخوابی پسر جوان با دختر همسایه / دخترک حامله شد ! + عکس

 

درباره ممنوع الکار بودن احسان علیخانی !

چهره های زیادی از عالم موسیقی پاپ هستند که نام و اعتبار کنونی شان را مدیون احسان علیخانی هستند. مجری پرطرفداری که در بسیاری از تجربه هایش، سراغ ایده هایی بکر و جدید رفته و با نگاه ویژه ای که همیشه به موسیقی داشته و دارد، سهم بزرگی از پیشرفت و حضور خواننده ها در تلویزیون داشته است.

 

 احسان علیخانی امسال هم نشان داد که اگر قرار به نوآوری و ایده های جدید باشد، قطعا یک سر و گردن از همه بالاتر است. با او درباره پشت پرده حضور چهره های موسیقی، حاشیه های پس از اجرا و حرف و حدیث های برنامه اش گپ زدیم.

 

 

*چه اتفاقی افتاد که امسال سراغ خواننده ها رفتی و محوریت برنامه ات را با خواننده ها جلو بردی و مثلا سراغ فوتبالیست ها و هنرپیشه ها نرفتی؟

امسال ما برای تهیه و تولید برنامه زمان بیشتری داشتیم و همین باعث شد که بتوانیم راحت تر در مورد برنامه تصمیم گیری کنیم. در مورد انتخاب موسیقی هم باید بگویم که برای برنامه سال تحویل، حضور موسیقی یک نیاز است و نوعی احترام به مخاطب محسوب می شود ما نشستیم و فکر کردیم که امسال باز هم آن فضاهای تکراری و قدیمی که مثلا خواننده را بیاوریم و با آنها در مورد عید صحبت کنیم و آنها هم یک قطعه را به صورت پلی بک برای ما بخوانند را نداشته باشیم و کمی نوآوری کنیم.

 

*و همین فکر باعث تولد ایده بکری به نام «کافه ترانه» شد؟

ببین شبکه دو نوستالژی قدیمی ای که دارد به نقاشی هیا بچه ها برمی گردد و آن آدرس همیشگی و تغییرناپذیری که نسلی را با خودش همراه کرده بود. میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند و... همین ایده باعث شد با هماهنگی با مدیران شبکه کافه ای را طراحی نکیم که خواننده ها در آن وارد شوند و محبوب ترین آثارشان را بخوانند و در حین خواندن، به انتخاب خودشان یک موضوع را نقاشی کنند که به هر حال یک ربطی هم به بهار و عید و خاطرات بچگی آنها داشته باشد. ایده جالبی بنود که عملی کردن آن خیلی زمان و ظرافت می خواست. دوستان کمک کردند و به نظرم خیلی خوب اجرایی شد.

 

 

*این ایده خودت بود یا یک تیم به اجرایی شدن آن کمک کرد؟

ما یک تیم بودیم که با هم همه مراحل را پیش می بردیم. از خیلی از دوستان هم کمک گرفتیم تا کار نهایی شد.

 

*انتخاب چهره ها برعهده چه کسی بود؟ یعنی چه کسی مسوول انتخاب چهره هایی بود که در برنامه حضور یابند؟

همه چیز براساس سلیقه مخاطب انتخاب شده بود. یعنی این وسط ما با یک خیل عظیمی از مخاطبان رو به رو بودیم که باید براساس سلیقه آنها پیش می رفتیم و اینکه آنها چه کسانی را دوست دارند و حضور آنها غافلگیرشان می کند، کسانی که هم آلبوم داده بودند و هم کنسرت های موفقی داشتند. زیاد سخت نبود که بهترین های موسیقی سال را انتخاب کنیم. البته رسانه ها را هم رصد می کردیم و در ضمن برای حضور در این برنامه خیلی از دوستان هم کارهای جدید ساخته بودند که مورد توجه هم قرار گرفت.

 

 

*از اجرای دو صدائه رضا صادقی و مهدی یراحی بگو. ایده خیلی خوبی بود که ظاهرا کلی هم حرف و حدیث درپی داشته.

درباره حرف و حدیث هایش که نظری ندارم ولی وقتی موضوع را با خود رضا صادقی عنوان کردم خود او پیشنهاد یک کار چندصدائه داد. گزینه های مختلفی مطرح شد ولی چون رضا با یراحی ارتباط خوبی دارد و کاراکتر هنری شان به همدیگر می خورد، کار را با هم عملی کردند.

 

 

*پس از برخی صحبت های تو در این برنامه شایعه ممنوع الکاری تو در رسانه ها منتشر شد. شما تایید می کنید؟

نه ممنوع الکار که نیستم ولی فعلا برنامه ای برای اجرا ندارم و باید زمان بگذرد تا ببینم در آینده چه کاری را باید در دست بگیرم. فعلا که در استراحتم و به این شایعات هم توجهی نمی کنم!/افکارنیوز

 
 


توبیخ احسان علیخانی و خداحافظی با تلویزیون به خاطر انتقاد از احمدی نژاد؟!

یک منبع آگاه در تلویزیون در گفت و گو با انتخاب، با بیان اینکه "احتمال عدم حضور علیخانی مقابل دوربین در برنامه های زنده" قوت گرفته، اعلام کرد که علیخانی از سوی مسئولین تلویزیون توبیخ شده است.
 


وی همچنین احتمال کنارگذاشتن این مجری از تلویزیون را رد نکرد و سرنوشت فرزدا حسنی را برای علیخانی پیش بینی کرد.
 

چند سال پیش فرزاد حسنی طی گفت و گو با سردار رادان به شدت از طرح امنیت احتماعی انتقاد کرد و باعث شد وی برای مدت طولانی از تلویزیون خداحافظی کند. هر چند وی، از سال پیش، تنها در برنامه های نوروزی تلویزیون به عنوان مجری حضور پیدا می کند.


گفتنیست، احسان علیخانی در بخشی از برنامه نوروزی شبکه دو رو به دوربین گفت: هرچند که رییس جمهور محترم در مجلس سخنانی گفتند ولی گرانی در کشور وجود دارد و مردم در فشار اقتصادی هستند.
 
 

وی در ادامه افزود: جناب آقای احمدی نژاد! فکری به حال این گرانیها بکنید؛ همه ملت که نمی توانند بیایند از محله شما خرید کنند، اگر همه بخواهند از محله ی شما بخرند قیمت تاکسی تا محله ی شما را هم باید روی جنس بکشن!
 
 

 قابل ذکر است، شرایط خاص اقتصادی و گرانی های کم سابقه ، با وجودی که صدای بسیاری از مردم و حتی مسئولین ارشد نظام مثل دکتر لاریجانی را درآورده، اما همچنان از سوی برخی مقامات دولتی تکذیب شده و شرایط کشور "مناسب" توصیف می شود!



به گزارش انتخاب؛ این اتفاق در شرایطی افتاد که تلویزیون نیز مانند برخی مقامات دولتی، مشکل تگرنی در کشور را تکذیب کرده و دائماً در گزارش های خود، شلوغی بازار، مسافرت ها و... به حساب شرایط مساعد اقتصادی می گذارد.

 
 
منبع : انتخاب 
 
 

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lol62