پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/28 18:04
کد خبر: 3117

بیوگرافی کامل صبا کمالی

سیر تا پیاز بیوگرافی صبا کمالی به همراه حواشی و عکس های شخصی این بازیگر را در سایت ستاره پارسی مشاهده خواهید کرد.

صبا کمالی زاده 24شهریور 1351 است.صبا کمالی در ساری متولد شده است.صبا کمالی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است.صبا کمالی در سال ۱۳۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر دریافت کرد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی می‌باشد.آغاز فعالیت‌های صبا کمالی در تئاتر به سال ۱۳۷۶ و در تلویزیون به سال ۱۳۷۸ بر می‌گردد.

 

 

fun1822

 

 

زندگی شخصی

صبا کمالی بازیگر 48 ساله کشورمان هنرمندی از خطه شمال کشور است.

 

تحصیلات

صبا فارغ التحصیل فوق لیسانس مدیریت اجرایی و لیسانس نمایش ازدانشکده سینما و تئاتر در سال 1378 است.

 

ازدواج

خانوم کمالی 41 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

 

درآمد

صبا کمالی درباره وضعیت مالی خود میگوید: شاید برایتان جالب باشد که من 15 سال کار تئاتر انجام دادم اما 150 میلیون تومان از بابت آن پول در نیاوردم ولی حالا در این سه چهار سالی که وارد کارهای تجاری شده ام نسبت به مال دنیا بی نیاز شده ام.

 

علاقه

 علاقه او به طراحی لباس سالها پیش در وجودش شکل گرفت، که در نهایت با همکاری یک دوست وارد طراحی لباس شد و الان بیشترین فعالیت  او در این کار متمرکز شده است.

 

کتاب و کتاب خوانی

اوقات فراغتم رو با کتاب می گذرانم و حقیقتا زندگی من با کتاب متحول و پربار شد.

 

در زندگی شخصی خودم به اشخاص مختلف طبق روحیات خودشان خیلی کتاب هدیه دادم. از کسی که مشکلات روحی دارد تا کسی که هنر دوست دارد، کتاب هدیه دادم.

saba-kamali-5

 

 

توانایی بازیگری

او میگوید: من بچه شمال هستم و از همانجا در دانشگاه دولتی قبول شدم ابتدای کارم را هم از همانجا شروع کردم و در همان اوایل جایزه اول بازیگری را هم در ایران و هم در خارج از کشور گرفتم.

 

از نظر توانایی بازیگری و یا علاقه بازیگری چیزی در وجودم کم ندارم، اما بعد از سالها کار کردن به مرحله ای رسیدم که ترجیح دادم دیگر در این عرصه نباشم.

 

علت کم کاری های اخیر

من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا 5 سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت..

 

مزاحمت در عرصه هنر

 چه بگویم، فلان تهیه کننده‌ ای که خودش را منتسب به فلان وزارت خانه می‌ کند ساعت 3 صبح به زور می خواهد وارد خانه من بشود و من با فحش ناموس بیرونش کردم.

 

از این موارد هزاران مدل وجود دارد. آنقدر زیاد است که هفتادمن مثنوی می شود.

 

نویسندگی

از آنجایی که رشته اصلی خانوم هنرمند نویسندگی است اما به دلیل جنب و جوش زیاد نویسندگی را برای سنین بالاتر گذاشتند.

 

سال 76 با حسین پناهی که کار می‌ کردند،به خانوم کمالی توصیه میکردند‌ که کتاب چاپ کنند که الان خیلی از این که به حرفش آقای پناهی گوش نکردند پشیمانند.

 

ایشان ترجیح دادن برای اولین کتاب، شعر هایشان را به چاپ برسانند. بعد هم در زمینه داستان کوتاه فعالیت کنند.

 

 

unnamed

 

خیابان انقلاب

 خیابان انقلاب همیشه برام جذاب بوده. در دوران دانشگاه خاطرات زیادی تو خیابان انقلاب داشتم. ویترین کتابفروشی‌ های انقلاب رو خیلی دوست دارم.

 

همیشه دوست دارم از انقلاب تا ولیعصر (عج) را پیاده‌ روی کنم حتی اگه خود خیابان شلوغ باشد، از خیابان‌ های فرعی می‌ روم.

 

حواشی

توهین به امام حسین

 این بازیگر در واکنش به مرگ سحر خدایاری یک متن بصورت گفتگو با خدا و امام حسین (ع) منتشر کرد که بسیاری از رسانه ها شائبه توهین آمیز بودن آنرا منتشر کردند.

 

 

hataki-saba-kamali-1

 

 

پیام عذرخواهی :

 من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم، مذهبی انسانی و مهربان ….

 

معتقدم کسی نمی تواند جایگاه ویژه ی ائمه را خدشه دار کند، چون ائمه برای همه ما محترم هستن و معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمیبرد

 

پس با فحاشان کاری ندارم، اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه دار ش، ازشون دلجویی میکنم

 

مراسم یادبود دردسر ساز

حاشیه‌های عجیب و غریب مراسم خاکسپاری و ترحیم والده محمود احمدی‌نژاد همچنان ادامه دارد. عکاسانی که در این‌گونه مراسم‌ها با دقت و وسواس سعی در شکار تصویر چهره‌های مشهور دارند، این بار یک سوژه جالب را از دست دادند. حضور صبا کمالی در این مراسم آن‌قدر دور از ذهن بود که شاید خیلی‌ها به چشم خودشان دیدند اما باور نکردند.

 

چند روز بعد هم که تصویری از حضور صبا کمالی در این مراسم روی خروجی سایت‌ها قرار گرفت بعضی در اصالت عکس تشکیک کردند! اما این بازیگر در گفت‌و‌گو با تماشاگران امروز حضورش را در این مراسم تائید می‌کند.

 

او درباره علت این اقدام خود توضیح می‌دهد: «حضور من نوعی قدر‌شناسی بود. چون زمانی که به من ظلم شد و ممنوع‌التصویر شدم آقای احمدی‌نژاد شخصا برای رفع مشکلم به من کمک کردند.»

 

واکنش به خودکشی دختر آبی

او در شهریور ۱۳۹۸ پس از انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، که در آن با به تصویر کشیدن یک گفتگوی خیالی اقدام به قیاس دختر آبی و حسین بن علی کرده و نتیجه گرفته بود که دختر آبی از وی مظلوم‌تر است. پس از آن بود که خبرهایی مبنی بر اینکه کمالی از سوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران با اتهام توهین به مقدسات بازداشت و محکوم شده منتشر گشت. او سپس اقدام به حذف مطالب فوق از صفحه اینستاگرامش کرد و بعدتر با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی خبر بازداشت خود را تکذیب نمود

 

 

saba11

فعالیت حرفه ای

 

 

شروع فعالیت

 قبل از پایان تحصیلات هنری در دانشگاه از سال 1376 فعالیت خود را در تئاتر آغاز کرد

 

او در سال 78 با مجموعه کیف انگلیسی وارد تلویزیون شد و همان سال با فیلم متولد ماه مهر ساخته احمدرضا درویش حضور در سینما را تجربه کرد

 

شهرت

 در سال 1379 در سریال پرطرفدار پس از باران در نقش مرضیه شناخته شد، سپس حضور در سریال رستگاران و آینه‌های نشکن در سال 87 با موضوع انرژی هستی او را به شهرت رسانید

 

 

1834389_438

فیلم‌شناسی

 

 

سینمایی

امپراتور جهنم                               (۱۳۹۵)

به روح پدرم                                 (۱۳۸۸)

همیشه پای یک زن در میان است         (۱۳۸۶)

بوتیک                                       (۱۳۸۲)

چشمان سیاه                                 (۱۳۸۱)

متولد ماه مهر                               (۱۳۷۸)


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3q9p84