پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 06:46
کد خبر: 3183

انتقام عجیب احسان علیخانی از دوبلور عصرجدید+فیلم جالب

شب گذشته شرکت کنندگان «عصر جدید» با اجراهای جذاب و متفاوت روی آنتن شبکه سه رفت.

عصر جدید  یک مسابقه تلویزیونی است.عصر جدید مسابقه استعدادیابی است.عصر جدید توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود.عصر جدید با تهیه‌کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز به پخش کرد. فصل دوم  عصر جدید  نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

 


 

دلیل اضافه وزن نرگس محمدی لو رفت+بیوگرافی


 

در این قسمت که پس از پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده بود، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند.

در بخش ابتدایی برنامه عصر جدید فیلمی از نظرات مردمی درباره داوران پخش شدکه واکنش های جالبی از طرف داوران و تماشاگران شاهد بودیم.

اما در بخش دوم اجراها گروه مثلث، سومین اجرای قسمت سوم از دور دوم را روی صحنه به نمایش گذاشتند.

 

 

۳۶ جوان از ۴دهه و ۴نسل از قلب خوزستان اجرایی خلاقانه را روی صحنه بردند که داوران عصر جدید را به وجد آورد.

 

بشیر حسینی درباره مدل موهای گروه مثلث گفت: مدل موهای گروه شما خیلی متنوع است ،شما با مدل موهاتون یاد بیشتر بازیکنان فوتبال برزیل را برای من زنده کردید.

 

یکی از اعضای گروه مثلث از بد شانسی اش برای استخدام صحبت کرد چراکه فردی که او را معرفی کرده بود از آن شرکت رفته بود و مدیر عامل آن شرکت فوت کرده است‌.

 

بهاره سرگل‌زایی، آخرین اجرای قسمت سوم از دور دوم را به عهده داشت‌.

 

او توانست با دوبله، توانایی چندوجهی خانم‌ها را اثبات کند، در طول اجرای خود با اتفاقات خاص احسان علیخانی در برنامه های عصرجدید و ماه‌عسل شوخی های بانمکی کرد‌. سرگل‌زایی چهار رای مثبت داوران به دست آورد.

 

در پایان قسمت سوم مرحله دوم داوران، گروه مثلث و بهاره سرگل‌زایی را انتخاب کردند و حالا نوبت مخاطبان است که از طریق آرای خودشان شرکت کننده مورد علاقه خود را برای مرحله نیمه نهایی انتخاب کنند.

 

علیخانی بعد از گریه های بهاره سرگل‌زایی به خاطر انتخاب داوران گفت: باز به تنظیمات گریه برگشتی منو مسخره می کنی سلطان غم وگریه؛ گریه کن من اینجوری انتقام می گیرم.(خنده)

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3km5v2