پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/30 15:45
کد خبر: 3197

عصبانیت منوچهر هادی به انتقادهای وارد شده از سریال دل جنجالی شد

منوچهر هادی، نسبت به انتقادات سریال "دل" واکنش نشان داد.

منوچهر هادیکارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر منوچهر هادی است و این زوج 20 اسفند 1394 زندگی مشترکشان را آغاز کردند.منوچهر هادی و همسر یکتا ناصر برای اولین بار در تله فیلم روستای مرزی در کنار هم حضور داشتند و آقای کارگردان برای اولین بار در این فیلم نظرش به یکتا ناصر جلب شدمنوچهر هادی  و یکتا ناصر یکسال بعد از ازدواجشان در 22 آذرماه سال 95 صاحب فرزند شدند. این زوج هنرمند نام دخترشان را سوفیا گذاشتند و منوچهر هادی پدر شادی برای دخترشان است و ویدئوهایی که با دخترش به اشتراک میگذارد گویای این امر است.

 

 

منوچهر هادی  در پاسخ با انتقادات از ریتم سریال «دل» گفت: این مجموعه باید همینجوری ساخته می شد و ریتمش همین است که می بینید. اما قصه اینقدر مخاطب را درگیر کرده است که مخاطب کلافه شد و دوست دارد ببیند پایانش چه اتفاقی می افتد.

سریال دل

 

 همین مخاطبی که از قصه « دل » ایراد می گیرد، با سریال‌های ترکیه‌ ای که صد برابر این قصه کش می‌دهند مشکلی ندارد. طرف یک اسلحه می گیرد سمت پارتنرش یک قسمت می گذرد و به راحتی نگاه می کند. یا دویست و پنجاه قسمت را در یک لوکیشن می بینند.

 

یا از من این انتظار را ندارند یا این کار را متوجه نشدند. قصه « دل » قصه روابط عاشقانه آدم‌هاست. گفت و گو محور است. اساسا جنس قصه و نوع روایت این را می طلبد.

 

شاید یک مقدار مخاطب اذیت بشود اما اگر دوباره «دل» را می ساختم ریتم این سریال همین بود. بخش‌هایی که بهرام افشاری می آید و زد و خورد دارد ریتم تند می‌شود اما یک گفت و گوی عاشقانه را نمی توانم بگم تند تند راه بروید!

 

سریال دل پشت صحنه

 

شما صد هزار تومان می‌دهید اشتراک نماوا و فیلیمو می گیرید و هزارتا فیلم می بینید دیگر نمی توانید بگویید محبورم ببینم. کسی خوشش نیاید می تواند نبیند. من نمی‌دانم چه اصراریه که کسی سی قسمت دیده می گوید کاش سی قسمت می شد ده قسمت! بله من سی قسمت را در نود دقیقه هم می توانم مونتاژ کنم ولی این به آن معنی نیست که بیست و هشت قسمت اضافه است.

من سریال‌های خانگی را می بینم هرجا خسته می شوم دیگر نمی بینم. اما « دل » را خیلی ها دارند می بینند و ما فیدبک ها را می بینیم و این پربیننده ترین سریالی است که من ساختم. این را از واکنش ها می فهمم.

نقد ها به سریال زیاد است اما طرز عجیبی همه منتقدان کار را نگاه می کنند. در «عاشقانه» اما بر اساس فیلمنامه قصه و ریتم و ماجرا تند تر از دل هست.

منوچهر هادی با انتشار عکسی از خود و همسرش یکتا ناصر در پشت صحنه سریال "دل" در صفحه اینستاگرامش نوشت: ممنون از بازی درخشانت یکتای عزیز، از صبح چهارشنبه که قسمت بیست و هشتم توزیع شده و فصل دوم به پایان رسیده واکنش‌های متفاوتی رو شاهدم که نشون میده چقدر این سریال مخاطبشو در گیر کرده و گاهن عصبی. منوچهر هادی همچنین گفت : گواه این قضیه تعداد کامنتهاست که موجوده و این خواسته ما بوده و هست. برای اولین بار در مجموعه کارهای خودم با این حجم از کامنت و واکنش مواجه شدم که منو غافلگیر و بسیار خوشحال کرده.

 

beautiful-actress-cameron-diaz-hd-wallpaper-805047-750x451

سریال دل پشت صحنه

 

چند نکته

اول اینکه بسیار از استقبال بی سابقه و پر شور و هیجانتون ممنونم و خدارو شاکرم از این همه توجه

نکته بعدی تعداد قسمتهاو فصلهاست این سریال چهل قسمته و در سه فصل ساخته شده.

درمورد پاسخ به بعضی از کامنتها باید عرض کنم که تا انتهای سریال باید دیده بشه بعد قضاوت نهایی انجام شه الان هر توضیحی یعنی لو رفتن قصه.

 

منوچهر هادی

عده اندکی از مخاطبین که تعدادشون از شاید بیست میلیون ایرانی که این سریال رو می‌بینند به ده هزار نفر هم نرسه ولی برای من محترم هستند همچنان اعتقاد دارند که ریتم کنده و بیست و هشت قسمت گذشته هیچ اتفاقی نیفتاده.

 

در جواب باید بگم البته که ریتم کنده و این لحن و ریتم از ابتدا برای ساخت این کار در نظر گرفته شده و ظاهرن تعدادی از مخاطبین عزیز ناراضی هستند که از ایشان عذر خواهی میکنم ولی چطور هیچ اتفاقی نمیفته و بیست و هشت قسمت تماشا میکنین؟ بعد هم معنی اتفاق از نظر شما چیه؟ ممنون میشم توضیح بدین. ولی باز هم قضاوت نهایی قسمت آخر.

 

کار ما در مقایسه با کارهای دیگر نمایش خانگی کمترین تبلیغات رو داشته و این میزان از استقبال رو صد در صد مدیون خود سریال و زحمات عوامل هستیم.

 

منوچهر هادی و یکتا ناصر

تخریب سریال منوچهر هادی

و جریاناتی هدفمند و برنامه ریزی شده قصد تخریب و لطمه زدن به این مجموعه رو دارن که کاملن طبیعی است هر کار پر مخاطبی قطعن کسانی رو آزار میده و حس حسادتشون رو تحریک میکنه که امیدوارم به جایگاهی برسن که دیگر به کسی حسادت نکنن.

 

بعضی از مخاطبان دوست‌داشتنی هم نگران بدآموزی و طراحی بعضی از اتفاقات و روابط هستند که بازهم خواهش میکنم حوصله کنید و بگذارید سریال تمام بشه مطمیٔن باشید این سریال در پایان بندی خوب و درستش این نگرانی شما رو هم بر طرف خواهد کرد و متاسفانه من الان نمیتونم توضیح بدم.

 

در آخر تبریک میگم به عوامل و دوستان عزیزم در سریال آقازاده که از جمعه این هفته توزیع میشه و امیدوارم با استقبال با شکوهی مواجه بشن و ماهم می‌بینیم و لذت میبریم.

 

 

منبع:رکنا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36jzj4