سه‌شنبه 07 فروردین 1403 - 26 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/04/31 11:55
کد خبر: 3225

هلیا امامی وارد حرفه ی مدلینگ شد+عکس جنجالی

هلیا امامی این عکس را منتشر کرد.

هلیا امامی هنر پیشه زیبای کشورمان متولد مرداد ماه سال1366در تهران می باشد و هم اکنون 31 ساله است . این بازیگر توانمند کشورمان دوره بازیگری خود را زیر نظر استاد سمندریان گذرانده است و اینگونه پا به عرصه دنیای هنر گذاشته است.هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان است.

 

هلیا امامی این عکس را منتشر کرد.
 
 

تصویر

 

آغاز فعالیت هلیا امامی و اولین کار حرفه ای او

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش چهره سینما و تلویزیون فعالیت خودش را با حضور در کلاس های بازیگری مرحوم استاد سمندریان آغاز نمود وتوسط او به چیستا یثربی معرفی شد و سپس مدت ها در تئاتر به ایفای نقش پرداخت و در آخر با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود.

هلیا امامی با فیلم تقدیر نهایی به کارگردانی محسن توکلی اولین حضور حرفه ای خود را در سینما به ثبت رساند و در این فیلم  درکنار بازیگرانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری به ایفای نقش پرداخت.

 

اولین فیلم هلیا امامی

شروع فعالیت های حرفه ای هلیا امامی

 

نقش اول در مجموعه لژیونر

هلیاامامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. اودر مجموعه لژیونر سال 96 یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت و همچنین در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است.

 

خانواده هلیا امامی

هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته :

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن

 

ازدواج هلیا امامی

هلیا امامی ازدواج نکرده و مجرد می باشد و عکس هایی که از ایشان به همراه یک آقا در فضای مجازی منتشر شده متعلق به برادرشان است.

 

هلیا امامی و همسرش

 

وضعیت تاهل هلیا امامی

شغل دوم هلیا امامی

هلیا امامی به جز بازیگری در حرفه مدلینگ هم فعالیت می کند و هم اکنون با برند حجاب استایل همکاری میکند.

 

علاقه به سفر هلیا امامی

از علایق و سرگرمی های هلیاامامی سفرهای خارج از کشور است و همچنین اغلب لباس هایش طراحی مزون های ایرانی می باشد.

 

هلیا امامی بازیگر

علایق و سلیقه های هلیا امامی

 

تیم مورد علاقه هلیا امامی

هلیا امامی به شدت طرفدار بارسلونا اسپانیا است و در یکی از بازیها با حضور در استادیوم نیوکمپ تیم محبوب خود را از نزدیک تشویق کرد.

 

نقش هلیا امامی در سریال از یادها رفته

هلیا امامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان در سریال از یادها رفته نقشی متفاوت و پر فراز و نشیب را ایفا میکند . این بازیگر جوان در سریال از یادها رفته در نقش دختری به نام مهربانو ظاهر شد. دختری که در دهه 20 در یک خانوداه متوسط با پدر، نامادری و برادر نامادریش زندگی می کند و تحت حمایت یک خانواده، او را به خارج می فرستند تا در آنجا به تحصیل بپردازد. مهربانو در آنجا خبرنگاری می خواند و البته بعد از برگشت به ایران دچار مشکلاتی می شود اما در کل دختر با جسارت و توانمند است.از یادها رفته سریالی به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان برای شبکه پنج سیما ساخته میشود.

 

هلیا امامی عکس

عکس هلیا امامی 

 

حادثه برای هلیا امامی سر صحنه از یادها رفته

هلیا امامی بانوی بازیگری که در سریال تاریخی از یادها رفته ساخته بهرام بهرامیان به ایفای نقش می پردازند ، سرصحنه تصویربرداری دچار حادثه شد. سیما تیرانداز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر این حادثه برای هلیاامامی را منتشر کرد و برای این بانوی جوان بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

 

هلیا امامی و رضا عطاران

هلیا امامی و رضا عطاران

 

 سریالها و فیلمهای هلیا امامی

  • سریال از یادها رفته (1396)
  • سریال لژیونر (1396)
  • سینمایی آتش و قداره (1396)
  • فیلم سینمایی دوربین
  • فیلم سینمایی سکه
  • فیلم قرار بعدی همانجا
  •  

منبع:ساعدنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36jv94