چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/04 06:31
کد خبر: 3324

توهین بی ادبانه ی علی مرادی مجری تلویزیون به پرسپولیسی ها جنجالی شد+عکس

علی مرادی، مجری استقلالی برنامه ویتامین ۳ در اینستاگرام خود استوری توهین آمیزی منتشر کرد و نوشت: پای اسب رو که ببندی، خر برنده میشه...

علی مرادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار علی مرادی می‌توان به بازیگری در سریال مامور بدرقه، سریال آرام می گیریم و فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش اشاره کرد.علی مرادی مجری سری جدید برنامه ویتامین  که از اواسط مرداد جایگزین علی ضیا در این برنامه شد.تا این لحظه هیچ عکس و خبری از ازدواج و همسر علی مرادی منتشر نشده است.

 


 

دختر سارا صوفیانی و امیرحسین شریفی به دنیا آمد/اختلاف سن 28 ساله این زوج جنجالی شد+بیوگرافی



 

علی مرادی، مجری استقلالی برنامه ویتامین ۳ در اینستاگرام خود استوری توهین آمیزی منتشر کرد و نوشت: پای اسب رو که ببندی، خر برنده میشه...

 

تصویر

 

بیوگرافی کامل علی مرادی:

 

علی مرادی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار علی مرادی می‌توان به بازیگری در سریال مامور بدرقه، سریال آرام می گیریم و فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش اشاره کرد.

 

علی مرادی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1364 در فیلم عاشق کوچک به کارگردانی فرخ انصاری بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال مامور بدرقه، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای علی مرادی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی زرینی، جلال اجلالی، پروین اشکانی و محمود شولیزاده را تجربه کرد.

 

علی مرادی در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم علی مرادی در این سال، بازیگری در سریال مامور بدرقه به کارگردانی سعید سلطانی محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی علی مرادی بازی در سریال مامور بدرقه بوده است. علی مرادی سال 1387 سریال مامور بدرقه نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سعید سلطانی همکاری داشته است. علی مرادی توانست با بازی در سریال مامور بدرقه تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، سیروس گرجستانی، سید جواد رضویان و مهرانه مهین‌ترابی بر تجارب او افزود.

 

علی مرادی علاوه‌بر سریال مامور بدرقه، سال 1395 در سریال آرام می گیریم نیز بازی کرده است. علی مرادی این‌بار با روح الله سهرابی یعنی کارگردان سریال آرام می گیریم و هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه همکاری داشت.

 

با اینکه علی مرادی را بیشتر بعنوان بازیگر می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. علی مرادی علاوه‌بر بازیگر به‌عنوان گروه فیلمبرداری، دستیار صحنه، دستیار صدابردار، تدوینگر، مجری و دستیار نورپرداز نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار علی مرادی در حرفه‌ی گروه فیلمبرداری، سریال لیسانسه‌ها، فیلم یتیم‌خانه ایران و سریال مادرانه است. مهم‌ترین اثر علی مرادی در حرفه‌ی دستیار صحنه، سریال آرام می گیریم است. مهم‌ترین اثر علی مرادی در حرفه‌ی دستیار صدابردار، برنامه خندوانه است. مهم‌ترین اثر علی مرادی در حرفه‌ی تدوینگر، برنامه تصویر زندگی است. مهم‌ترین اثر علی مرادی در حرفه‌ی مجری، برنامه دوباره گوش کن است. مهم‌ترین اثر علی مرادی در حرفه‌ی دستیار نورپرداز، سریال شمعدونی است.

 

در این سال‌ها علی مرادی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران سیامک اشعریون با 2 مرتبه، بهروز پیروزیان با 2 مرتبه و السا فیروزآذر با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با علی مرادی داشته‌اند.

 

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی علی مرادی آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است. علی مرادی را باید بیشتر بازیگر سینما بدانیم چرا که 77% آثار وی سینمایی و 23% آثارش تلویزیونی است. در واقع علی مرادی از مجموع 9 اثری که در کارنامه دارد، در 7 اثر در سینما با نام‌های فیلم ملی و راه‌های نرفته‌اش، فیلم آسمان آبی مادرم، فیلم یکی از ما دو نفر، فیلم هفت گذرگاه، فیلم سجاده‌ی آتش، فیلم ماهی و فیلم عاشق کوچک به ایفای نقش پرداخته و در 2 اثر در تلویزیون با نام‌های سریال آرام می گیریم و سریال مامور بدرقه بازی کرده است.

 

اینستاگرام علی مرادی یکی از راه‌های ارتباطی او با مخاطبانش است. علی مرادی در اینستاگرام بیش از 24،009 نفر دنبال‌کننده دارد و بیش از 109 نفر را دنبال می‌کند. همچنین علی مرادی تاکنون در اینستاگرام بیش از 84 پست بارگذاری کرده است. علی مرادی فعالیت خود در اینستاگرام را از تاریخ 1392/08/27 شروع کرده است و تاکنون برای اولین پست او بیش از 1،116 لایک و 26 نظر ثبت شده است. شاید جالب باشد بدانید که پرلایک‌ترین یا همان محبوب‌ترین پست اینستاگرامی علی مرادی تاکنون بیش از 6،278 لایک خورده است، همچنین برای پرکامنت‌ترین یا همان پربحث‌ترین پست اینستاگرامی علی مرادی تاکنون بیش از 580 نظر ثبت شده است.

 

در بیوگرافی علی مرادی آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی علی مرادی و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار علی مرادی در منظوم سر بزنید. همه 9 اثر مهم علی مرادی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار علی مرادی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر علی مرادی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی علی مرادی درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی علی مرادی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال مامور بدرقه محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی علی مرادی کمترین امتیاز را گرفته است، فیلم عاشق کوچک محسوب می‌شود.

 

منبع:برترین ها


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45zlx4