پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/06 15:01
کد خبر: 3402

عاشقانه های جنجالی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی لو رفت+فیلم دیده نشده

ریحانه پارسا باز هم با ظاهر عجیبش دردسر ساز شد.

ریحانه پارسا   متولد 4 اسفند 1377، بازیگر است. ریحانه پارسا در رشته تئاتر تحصیل کرده و مدرک دیپلم رشته نمایش از هنرستان سوره(سال 94) دارد.ریحانه پارسا در عکاسی نیز تخصص دارد. ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید.

 


 

دامن کوتاه و خارج از عرف الناز شاکردوست جنجالی شد+عکس دیده نشده


 

 

 ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی حسابی جنجالی شده است . برخی حواشی و جنجال های ریحانه پارسا و همسرش را در ادامه می خوانید :

 

 

ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در قرنطینه

مهدی کوشکی  از بازیگران تئاتر و سینما با انتشار عکسی دو نفره در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر ازدواجش را رسما برای مخاطبان اعلام کرد.

 

این روزها که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل خود را قرنطینه کرده اند مهدی کوشکی از روزهای قرنطینه خانگی در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر داد.

 

مهدی کوشکی  از بازیگران تئاتر و سینما با انتشار عکسی دو نفره در کنار همسرش  ریحانه پارسا  خبر ازدواجش را رسما برای مخاطبان اعلام کرد.

 

این روزها که مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا در منزل خود را قرنطینه کرده اند مهدی کوشکی از روزهای قرنطینه خانگی در کنار همسرش ریحانه پارسا خبر داد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27zyn3