چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/10 14:01
کد خبر: 3536

فیلم دیده نشده از خواننده ی نوجوان عصرجدید قبل و بعد از معروفیت+ویدئو

در این ویدئو آوازخوانی خواننده نوجوان عصر جدید را قبل از شرکت در مسابقه عصر جدید می بینید

عصر جدید یکی از پر بیننده ترین برنامه های تلویزیون است که از شبکه3 پخش می شود.احسان علیخانی کارگردان و مجری عصر جدید هستند.همچنین رویا نونهالی امین حیایی آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داورهای عصر جدید هستند.عصرجدید یک برنامه ی استعدادیابی است که تا به امروز استعدادهای بسیاری از مردم را شکوفا کرده است.

 

این هفته مسابقه عصر جدید شاهد دو استعداد بینظیر بود که متاسفانه یکی از آنها باید انتخاب شود. مجید معظمی یکی از این دو فرد بود که آهنگ زیبایی را اجرا کرد. این نوجوان بانمک از یکی از روستاهای کردستان به این برنامه آمده بود. در ادامه در پرشین وی می خواهیم آوازخوانی خواننده نوجوان عصر جدید را با هم ببینیم.

 

آوازخوانی خواننده نوجوان عصر جدید

در این ویدئو خواننده کوچک عصر جدید را می بینید که در منطقه ای محروم آواز می خواند.

 

 

 

 

جزئیات بیشتر درباره انتخاب سخت در عصر جدید؛ مجید معظمی یا علی فریادی

 

هر یک از این دو شرکت کننده که حذف شود قطعا شاهد حذف یکی از بهترین استعدادهای عصر جدید خواهیم بود.

 

مجید معظمی و علی فریادی دو شرکت کننده عصر جدید هستند که از سوی داوران در مرحله دوم برگزیده شدند و به مرحله انتخاب مردمی راه یافتند. انتخاب یکی از این دو نفر انتخابی بسایر سخت و دشوار است.

 

 

مجید معظمی؛ نوجوان بااخلاق و خوش صدا

مجید نوجوانی از روستای مالوجه شهرستان قروه است که همزمان با تحصیل کار می‌کند. او گچ کار است و موقع کار کردن آواز می‌خواند همین هم باعث شد استادش او را برای شرکت در عصر جدید ترغیب کند. مجید نه تنها صدای خوبی دارد بلکه بسایر بااخلاق است و علاوه بر این دانش آموز موفقی نیز هست و معدلی بالای ۱۹ دارد.

 

خواننده نوجوان عصر جدید

اجرای خواننده نوجوان عصر جدید

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2lzy84