پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/13 09:18
کد خبر: 3619

استایل جدید میلاد کی مرام با ریش های بلند+عکس

عکسی که میلاد کی مرام به تازگی از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

میلاد کِیْ مَرام بازیگر سینما، و تئاتر است.میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت 1364 است.میلاد کی مرام در بندر انزلی متولد شده است. میلاد کی مرام  از شاگردان مسعود کیمیایی است. به گفته  میلاد کی مرام  او از شاگردان اول کلاس مسعود کیمیایی است.وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است .


پست جنجالی ساناز طاری پس از کشف حجابش+عکس


ظاهر جدید میلاد کی مرام + عکس

عکسی که میلاد کی مرام به تازگی از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

 

بیوگرافی میلاد کی مرام

میلاد کی مرام اکنون در سن ۳۲ سالگی به سر می‌برد و به خواسته مادرش شاید به زودی ازدواج کند مادرش از وی می خواهد که ازدواج کند و برایش چند نوه خوشگل بیاورد اما وی به دلیل مشغله کاری زیادی که دارد تاکنون نتوانسته ازدواج کند  بیوگرافی میلاد کی مرام  را در سایت سرگرمی سماتک بخوانید. وی یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد و خودش آخرین فرزند خانواده است تاریخ تولد میلاد کی مرام ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ و تاکنون ازدواج نکرده است. در دانشگاه در رشته الکترونیک تحصیل کرده است و دارای مدرک فوق دیپلم الکترونیک است.
 

میلاد کی مرام

 

ازدواج و همسر میلاد کی مرام

همسر میلاد کی مرام هنوز هیچ خانم خوشبختی نیست وی در آخرین مصاحبه اش گفته است که شاید به زودی ازدواج کند و صاحب فرزند شوند متولد استان گیلان است و عاشق فرزند دار شدن مادرش را بسیار دوست دارد و هنوز همسری اختیار نکرده است وی دارنده جایزه بازیگر نقش اصلی در جشنواره خانه سینما در سال ۹۳ است و همچنین دیپلم افتخار بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم مقاومت برای بازی در فیلم ملکه را کسب کرده است.

 

اینستاگرام میلاد کی مرام

وی در اینستاگرام صفحه شخصی پرلایک و پرطرفداری دارد به آدرس instagram.com/miladkeymaram/ است اگر علاقه زیادی به دیدن عکسهای میلاد کی مرام دارید به پیج اینستاگرام وی مراجعه کنید.

 

میلاد کی مرام

 

علاقه زیادی به فوتبال و ورزش والیبال دارد و همچنین علی دایی را اسطوره فوتبال ایران می‌داند وی مدتی را در یکی از تیم های فوتبال بازی کرد اما به دلیل مصدومیت از فوتبال برای همیشه خداحافظی کرد.

 

اوج شهرت

میلاد کی مرام توانست در سریال چرخ و فلک به اوج شهرت برسد و همچنین در فیلم خط ویژه که در سال ۱۳۹۲ پخش شد خودش را به دنیای سینما ایران معرفی کرد در ابتدای بازیگری اش به دلیل بی پولی مجبور بود در یک پیتزافروشی کار کند که با خانم گلاب آدینه که مشتری پیتزا فروشی بود آشنا شد خانم گلاب آدینه او را برای همیشه به بازیگری دعوت کرد و در سال ۸۶ در یک سریال ۵۰ قسمتی ایفای نقش کرد.

 

به دلیل اینکه علاقه زیادی به تئاتر داشت تاکنون در تئاترهای زیادی در شهر تهران بازی کرده است و همچنین در کلاس های استاد سمندریان شاگرد مسعود کیمیایی بود به دلیل نداشتن زندگی در تهران در زیرزمین مسعود کیمیایی زندگی می کرد وی می گوید در ابتدا با کارگری شروع کردم رستوران های زیادی در شهر تهران کار کرده است تا بتواند مخارج زندگی اش را تامین کند نخستین رستورانی که او در آن کار کرده است در منطقه جردن تهران بود و رستوران رادان نام داشت گلاب آدینه برای اولین بار میلاد کی مرام را در رستوران رادان ملاقات کرد و به او پیشنهاد بازیگری داد.

 

میلاد کی مرام

 

تیپ میلاد کی مرام

به دلیل تیپ زیبا و استایل خوشش توانست در مدت کوتاهی در حرفه بازیگری موفق شود و تاکنون بیش از سریال و فیلم سینمایی بازی کرده است وی برای رسیدن به بازیگری تلاش های زیادی کرده است و یک شبه به بازیگری نرسیده است تا صبح در خیابان ها می‌چرخیده است چون جایی برای خوابیدن نداشته است زادگاهش گیلان است وی می گوید حتی پول اتوبوس واحد برای رفتن به کلاس های بازیگری سمندریان را نداشته است سرایدار مدرسه کیمیایی بودن برایش سخت بود اما به دلیل علاقه زیادی که به بازیگر شدن داشت با هر مکافاتی که بود مبارزه کرد و هرگز زیر بار حرف زور نمی رود و نرفته است.

 

میلاد کی مرام

 

فیلم های سینمایی میلاد کی مرام

متروپل – ملکه در سال کوچه ملی در سال ۱۳۸۹ روزگاری عشق و خیانت ۳۹۲ خط ویژه سال ۱۳۹۲ به حرف ۱۳۹۲ فیلم وی در سال ۱۳۹۳ همای مستان در سال ۱۳۹۳ فیلم سینمایی صفر در سال ۹۳ ۳۶۰ درجه در سال ۱۳۹۳ غیر مجاز امکان مینا ۱۳۹۴ آبنبات چوبی ۱۳۹۴ و همچنین با بازی در فیلم سینمایی ملی و راه های نرفته اش در سال ۱۳۹۵ ایفای نقش کرده است علاوه بر بازی در سینما در فیلم های تلویزیونی زیر ایفای نقش کرده است جیونی شاه‌کلید فیلم تلویزیونی چرخ و فلک فیلم تلویزیونی سیب ترش فیلم تلویزیونی ژنرال فیلم تلویزیونی بچه های نسبتا بد در فیلم تلویزیونی نابرده رنج توانست اوج شهرت برسد تلویزیونی شاید برای شما هم اتفاق بیفتد در سال ۱۳۹۵ شب هزار و یکم در سال ۱۳۸۷ با بازی میلاد کی مرام روی آنتن رفت همچنین با بازی خواستگاران دنیای سینما و تلویزیون ایران معرفی کرد هم اکنون در سال ۱۳۹۷ با بازی در سریال ممنوعه در نقش سامی پیدا کرده است همیشه می گوید به خاطر اینکه مجرد از طرفداران بسیاری دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4v77p4