جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/07/04 03:30
بهرام رادان | بیوگرافی بهرام رادان | منزل بهرام رادان | فیلم های بهرام رادان | بهرام رادان و همسرش | نیلوفر بهرامی همسر بهرام رادان
کد خبر: 8957

اولین عکس بهرام رادان بعد از آزاد شدن از زندان

بهرام رادان در حمام آفتاب در حال ریلکس کردن.

ستاره پارسی : بهرام رادان از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است.اولین تجربه ی بازیگری بهرام رادان فیلم شور عشق بود. بهرام رادان در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد. بهرام رادان متاهل است. به تازگی خبر کلاهبرداری بهرام رادان به گوش می رسد اما ماجرا کلاخبرداری بهرام رادان از چه قرار است؟

بهرام رادان این عکس را به اشتراک گذاشت. زیر آفتاب، با آب پرتقال و استخر. عکسی به سبک بچه پولدارها.

بهرام رادان چند روز پیش نوشته بود:  اگر قرار به انتخاب فصل محبوبم باشد، قطعا تابستان آخرین گزینه من است. حالا در توضیح این عکس گفته: از تابستون همینش بمونه بسه.

بهرام رادان

ماجرای کلاهبرداری از مردم با تقلید صدای بهرام رادان

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا اظهار کرد: فردی با ایجاد صفحه‌ای جعلی اینستاگرامی به نام بهرام رادان اقدام به تقلید صدای وی می‌کرده که در ادامه به دلیل کلاهبرداری‌های متعدد از کاربران، پس از اعلام شکایات متعدد پرونده‌ای در این باره تشکیل شد و  نکته جالب این است که بازیگر مذکور در آن برهه از زمان در داخل کشور حضور نداشته است.

 وی افزود: پس از شکایت وکیل آقای رادان و بررسی‌های نهایی متهم دستگیر شد که پس از رویت متهم مشخص شد وی هیچگونه شباهت ظاهری با بازیگر سرشناس کشورمان نداشته و فقط به دلیل تشابه در نوع صدا از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به اخاذی از کاربران می‌کرده است.

بهرام رادان و گلشیفته فراهانی

بهرام رادان با انتشار این عکس، شوک بزرگی به همه طرفدارانش وارد کرد! او این عکس را منتشر کرد و نوشت ما هم عروسی کردیم! البته زود قضاوت نکنید، خودتان متن کاملش را بخوانید متوجه شوخی بهرام رادان خواهید شد!

بهرام رادان

بهرام رادان و پدر و مادرش

بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. او دوره بازیگری را در سال 1378 و در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

بهرام رادان

  در اولین حضور سینمایی تنها به واسطه چهره اش شناخته شد:شور عشق اما فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا اینکه در چهارمین نقش آفرینی اش کاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد در پنجمین جشن خانه سینما شد:آواز قو. رادان سپس موفق به کسب سیمرغ بلورین نقش اول مرد نیز شد که با انتقاداتی از سوی برخی محافل سینمایی روبرو شد.

 بهرام رادان پس از بازی در فیلم های شورعشق و آواز قو در سال 1379 در فیلم سینمای آبی به کارگردانی حمید لبخنده به ایفای نقش پرداخت. داستان آن این است که دختری به نام مهتاب (هدیه تهرانی) با جوانی به نام ارسطو (بهرام رادان) به عمد تصادف می کند و همین تصادف باعث آشنایی و درگیری آنها باهم می شود.

بهرام رادان

بهرام رادان در سال 1383 با بازی در فیلم سینمایی گاو خونی به کارگردانی و نویسندگی بهروز افخمی و تهیه کنندگی علی معلم بر اساس گاوخونی (رمان) نوشته جعفر مدرس صادقی موفق به کسب تندیس حافظ شد.

 گاوخونی داستان کابوس های جوانی را حکایت می کند که خاطرات پدر مرده اش، شهر زادگاهش یعنی اصفهان و رودخانه زاینده رود او را به مرز پریشانی می رساند.

فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ساخته سال 1382 است. بهرام رادان برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم شد.  این فیلم داستان چند سرباز است که یک روز جمعه به همراه گروهبان خود به شهر می آیند. این روز تعطیل اما برای آنها حوادثی تازه در پی دارد و آنها را به نگاهی دیگر می رساند

بهرام رادان

 فیلم سربازهای جمعه در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر (1382) در بخش بهترین بازیگر نقش دوم زن (مریلا زارعی) سیمرغ بلورین مسابقات را کسب کرده است.همچنین این فیلم در دو بخش بهترین بازیگر نقش دوم مرد (بیژن امکانیان) و بهترین صدابرداری (اسحاق خانزادی) نیز کاندیدا مسابقات بوده است.

هرام رادان به تازگی در فیلم سینمایی آتش بس 2 که ادامه فیلم آتش بس میباشد در کنار میترا حجار به ایفای نقش پرداخت این فیلم همانند سری نخست آن با استقبال خوبی رو برو شد و فروشی میلیاردی داشت.

بهرام رادان

در خلاصه ی داستان این فیلم آمده است:

«یک زوج جوان و تحصیلکرده که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال ها مشاور خانواده ی خود را به طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می کنند و در مدت زمانی که منتظر پرواز خود هستند، اتفاقات سال هایی از زندگی خود را در مدتی که مشاور آن ها در خارج از کشور بود، مرور می کنند.»

بهرام رادان

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gvx93