جمعه 31 فروردین 1403 - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/16 07:43
کد خبر: 3717

عکس لو رفته از ریحانه پارسا و جاری اش با پوشش نامناسب+عکس

ریحانه پارسا به تازگی با انتشار تصویری از خود کنار جاری اش به کانون توجهات بدل شد.

ریحانه پارسا   بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد . ریحانه پارساجنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود  ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد . ریحانه پارسا در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت . 


 فرو ریختن و آتش سوزی وحشتناک یک ساختمان در صالح آباد+فیلم و جزئیات


ریحانه پارسا که به واسطه حواشی ازدواجش با مهدی کوشکی نامش بر سر زبان ها افتاده است به تازگی با انتشار تصویری از خود کنار جاری اش به کانون توجهات بدل شد.

 

بازیگر زن و جاریش (زن برادر مهدی کوشکی همسر ریحانه)

 

ریحانه پارسا بازیگر معروف

 

درباره ریحانه پارسا بیشتر بدانید

 

او (زاده ۴ اسفند ١٣٧٧ – تهران) بازیگر زن اهل ایران است.

در رشتهٔ نمایش از هنرستان دیپلم گرفت. در ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی ازدواج کرد. این اولین ازدواج کوشکی نبود و او از همسر پیشینش جدا شده بود

 

سریال پدر

سریال پدر

 

حواشی ریحانه پارسا

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرده که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیدن شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

 

ژست بازیگر زن در نشست خبری

ریحانه پارسا بازیگر معروف نوشت: «من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطهٔ سریال پدر هست (این رو هیچ وقت یادش نمیره) از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرق زیادی با تصویر این ماه‌های اخیر داره بی هیچ جبهه‌گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست، صرفاً توجیهی است که ریحانه هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده نداره!»

ریحانه پارسا بازیگر معروف به علت انتقادهای فراوان، صفحهٔ اینستاگرامش را از حالت عمومی خارج کرد و امکان نظردهی را سلب کرد. پس از انتشار خبر ازدواجش با مهدی کوشکی، توئیتی منتشر کرد که از مردان می‌خواست حق طلاق را به زنانشان ندهند. پارسا در توئیتر نوشت: «یا بنویس حق طلاق میدید به زنهاتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد ؟ ایموجی هم نزار!»

 

مهدی کوشکی و همسرش

 

مهدی کوشکی و همسرش

ژست‌ها و عشوه‌های ریحانه پارسا بازیگر معروف پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ نیز واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3qxo84