جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/16 08:38
کد خبر: 3722

اعتراف عجیب و غم انگیز نگین معتضدی از دوران کودکی اش+فیلم

گفته‌های جالب نگین معتضدی درباره کودکی‌اش در برنامه «کودک‌شو» را می بینید.

نگین معتضدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. نگین معتضدی  در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد.طلا معتضدی خواهر نگین معتضدی زادهٔ در عرصهٔ نویسندگی فعالیت دارد.نگین معتضدی در سال 95 ازدواج کرده است . اسم همسر او جواد خیرخواه می باشد.


سلفی دیده نشده از دختر بازیگر معروف در آغوش علی صبوری لو رفت+عکس

 

 گفته‌های جالب نگین معتضدی درباره کودکی‌اش در برنامه «کودک‌شو» را می بینید.

 

 

 

 

بیوگرافی نگین معتضدی

نگین معتضدی  متولد ۳ مهر ۱۳۶۴ شهر تهران بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون است.وی رشته بازیگری خوانده و عاشق ادبیات و خواندن کتاب‌های مختلف است. دنیای او فقط به بازیگری ختم نمی‌شود و دوست دارد هر روز مطالعه کند، زیرا معتقد است خواندن کتاب باعث می‌شود تا به شناخت و درک بیشتر از آدم‌ ها برسد.

 

وی در سریال ویلای من به کارگردانی مهران مدیری شناخته شد و در سریال های گذر از رنج‌ها، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و همچنین اپیزود چهارگاه سریال «روزهای بهتر» نیز ایفای نقش داشت.او در برنامه دورهمی مهران مدیری به عنوان مهمان حضور داشت. طلا معتضدی خواهر وی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان تلویزیون و سینما است. و در برخی قسمت های شاید برای شما اتفاق بیفتد همکاری داشته است.

 

وی با حضور در کارهای مهران مدیری توانست به خوبی شناخته شود و در بیشتر کارهای او حضور داشته است و میتوان گفت او یکی از کشفیات مهران مدیری است.

 

وی به تازگی نیز در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی حضور دارد.از نگین معتضدی هم اکنون سریال کوبار از شبکه ۲ در حال پخش است

 

نگین معتضدی

 

 

آدرس صفحه اینستاگرام نگین معتضدی : @neginmotazedi.official

 

علایق و دوست داشتنی هایش

 

● فرزانه سهیلی بازیگر تئاتر دوست صمیمی‌ام است

 

● مهم‌ ترین راه رسیدن به سلامت، شاد زیستن است

 

● ترجیح می‌ دهم شغل دیگری مثل نویسندگی داشته باشم

 

● یک مجموعه داستان کوتاه با نام من و چکمه‌های بنفش نوشتم

 

● هر از گاهی برای مشاوره به یک متخصص تغذیه مراجعه می‌ کنم

 

● به نظر برخی‌ بینی‌ ام نیاز به عمل داشته باشد اما من با آن مشکلی ندارم

 

● زمانی که وارد بازیگری شدم، آشنایان می‌گفتند که شبیه عسل بدیعی هستم

 

فیلم‌شناسی نگین معتضدی

 

فیلم سینمایی

 

تنهایی لیلا (۱۳۹۴)

 

سپید و سیاه (۱۳۸۸)
خیابان یک‌طرفه (۱۳۹۰)
شیرین قناری بود (۱۳۹۰)
به خاطر مهدی (۱۳۹۰)
دزد و پری (۱۳۹۳)
لاله‌های واژگون (۱۳۹۴)
ساعت ۵ عصر (۱۳۹۵)

 

نگین معتضدی

 

مجموعه تلویزیونی

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد (۱۳۹۲)
مثل من، مثل تو (۱۳۹۳)
گذر از رنج‌ها (۱۳۹۳)
کشیک قلب (۱۳۹۵)
شهرک جیم (۱۳۹۵)[۹]
روزهای بهتر (۱۳۹۵)

 

مجموعه نمایش خانگی

 

ویلای من (۱۳۹۱)
شوخی کردم (۱۳۹۲)
ابله (۱۳۹۳)

 

طلا معتضدی در نوشتن فیلمنامه و نمایشنامه نام قابل‌اعتنایی است که کارهای بسیار شاخصی در کارنامه‌اش دارد و نگین نیز در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در بازیگری داشته است. طلا ۴ سال از نگین بزرگ‌تر است و آنها خارج از این حرفه یک رابطه عمیق و زیبای خواهرانه دارند.

 

نگین معتضدی

 

نحوی ورود نگین به بازیگری

از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب، او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌ وقت او و کتاب از هم جدا نبودند همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود. قطعا حضور یک آدم کتابخوان در خانواده به‌ شدت تاثیرگذار است؛ به خصوص روی خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر یک‌جورهایی الگو است. شاید اگر طلا می‌رفت سمت مهندسی، من هم به آن سمت می‌رفتم.

 

تاثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است. من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ام را با طلا رفتم. زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم. اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

 

محبوبیت و شهرت

نگین معتضدی  ، بازیگر جوان ایرانی است که اگر تجربه ی بازی در فیلم های متعددی را داشته است اما با بازی در فیلم “شیرین قناری بود” شناخته شد؛ سریال ویلای من مهران مدیری هم به شهرت وی افزود سپس حضور موفق در سریال گذر از رنج ها ، «تکیه بر باد» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» نیز به موفقیت وی کمک کرد

 

منبع:ساعدنیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4yanj4