چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/18 11:32
کد خبر: 3775

رقص جنجالی بازیگر معروف در پشت صحنه ی فیلم+فیلم لورفته

ویدئویی که در آن رقص رایان سرلک بازیگر خردسال زیرخاکی نمایش داده می شود

رایان سرلک از بازیگران خردسال تلویزیون است.رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی است که شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می شده. رایان سرلک به تازگی وارد این عرصه شده و با استعداد خوبی که از خود به نمایش گذاشت توانست در این سریال بازی کند. رایان سرلک در این فیلم با پژمان جمشیدی همکاری کرده است.

 

رقص رایان سرلک بازیگر خردسال زیرخاکی

در این ویدئو رقص رایان سرلک بازیگر خردسال زیرخاکی را مشاهده می کنید

رایان سرلک ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ در تهران متولد شد، بازیگر است از بچگی علاقه به بازیگری داشت و توانست خیلی زود پا به عرصه بازیگری بذارد، این چهره اولین حضور بازیگری اش در سن ۵ سالگی بود و حال کم کم چهره اش شناخته شده است.

 

 

خانواده

رایان تنها فرزند خانواده است ، پدرش طراح و معمار و مادرش کارشناس شیمی است طبیعتا پدر و مادر اولین مشوقین و پشتوانه های رایان بودند و در این راه خیلی به وی کمک کردند.

 

رقص رایان سرلک

رایان سرلک

 

شروع از تئاتر

رایان سرلک با بازی در تئاتر کاترپیلار و چرا خرس ها دمهای کوتاهی دارند و اجرا در سالن استاد مشایخی به تئاتر فجر راه پیدا کرد او سپس در نمایش چرا خرس ها دم های کوتاهی دارند هم بازی کرد که حضور این نمایش ها در جشنواره فجر او را در معرض دید کارگردان های مختلف قرار داد.

 

سینمایی رایان سرلک

رایان سرلک بازیگری را در سال ۱۳۹۷ و در سن ۵ سالگی با فیلم سینمایی «راند چهارم» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته آغاز کرد.

 

رقص رایان سرلک

رایان سرلک بازیگر

 

شهرت با زیرخاکی

رایان سرلک با بازی در سریال تلویزیونی «زیرخاکی» در نقش «کاوه» به شهرت رسید. این سریال که در سال ۱۳۹۸، زمانی که رایان ۶ سال داشت، فیلمبرداری شد و در ماه رمضان سال ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش شد. رایان سرلک در این سریال به کارگردانی جلیل سامان، نقش کاوه، پسر پژمان جمشیدی و ژاله صامتی را بازی می کند.

 

بازیگران مورد علاقه

سوای علاقه به اولین هم بازی هایش یعنی آقایان پژمان جمشیدی ، هادی حجازی فر و خانوم ها ژاله صامتی و گواهر خیراندیش او شهاب حسینی و مهران مدیری را دوست دارد و کارهایشان را دنبال می کند.

 

 

منبع:ساعد نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/485za4