چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/21 05:20
کد خبر: 3855

عکس دیده نشده از ریحانه پارسا و پسر بامزه+عکس

عکس ریحانه پارسا : با رایبد را میبینید.

ریحانه پارسا  بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد.ریحانه پارسا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود  ازدواج  ریحانه پارسا  با مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی شد .  ریحانه پارسا  در فیلم سینمایی خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسمخانی نیز ایفای نقش داشت . 

 


اخبار روز:

فیلم دیده نشده از سفر معنوی ماهچهره خلیلی که در روز خاک سپاریش پخش شد+ویدئو

 

 عکسی که ریحانه پارسا به تازگی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

 

تصویر

 

بیوگرافی کوتاهی از ریحانه پارسا:

نام ریحانه پارسا بعد از پخش چند قسمت از مجموعه تلویزیونی «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا برای مخاطب تلویزیون مطرح شد و برخی از پست‌ها و واکنش‌های این بازیگر تازه وارد به تلویزیون باعث شد تا نام او در فضای مجازی بیشتر بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا در سریال «پدر» نقش یک دختر محجبه با رفتاری متین و باوقار را بازی می‌کرد اما تنها بعد از پخش چند قسمت از این مجموعه که چهره او برای بیننده‌ها شناخته شد حضورش در فضای مجازی با ظاهری متفاوت با آنچه که تا کنون مخاطبان در سریال دیده بودند واکنش‌های مختلفی را در پی داشت.

 

حواشی ریحانه پارسا

پارسا در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌هایی ایجاد کرده که باعث شده او را به خامی و تلاش برای دیدن شدن متهم کنند. پس از پایان سریال پدر، بلافاصله تمامی عکس‌هایش از نقش‌آفرینی در این سریال را از صفحهٔ اینستاگرامش حذف کرد و عکس‌هایی «با ظاهری متفاوت» مشابه عکس‌های مدل‌ها منتشر کرد.

 

مهدی کوشکی و همسرش

ژست‌ها و عشوه‌های ریحانه پارسا بازیگر معروف پس از اکران فیلم خوب، بد، جلف ۲ در جشنوارهٔ فیلم فجر ۱۳۹۸ نیز واکنش‌های متفاوتی را برانگیخت. برخی او را به فرصت‌طلبی برای جلب توجه متهم کردند و برخی در دفاع از پارسا، انتقادها را ناشی از جنسیت‌زدگی دانستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4d78m4