چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/23 06:41
کد خبر: 3898

عکس دیده نشده از ایمان قیاسی عصرجدید و همسرش+عکس

عکسی از مجری خوش چهره عصر جدید را در کنار همسرش می بینید

ایمان قیاسی کار خودرا با نوازندگی شروع کرده.ایمان قیاسی از سال 1382 فعالیت های رسمی و جدی خود در زمینه موسیقی را استارت زده اسـت. ایمان قیاسی در حال حاضر بعنوان مجری در مسابقه عصر جدید احسان علیخانی هم فعالیت می‌کند و این امر نام ایمان قیاسی را پر رنگتر کرده اسـت. 

 

 

در این مطلب عکسی از مجری خوش چهره عصر جدید را در کنار همسرش می بینید:

 

ایمان قیاسی مجری

 

 

بیوگرافی ایمان قیاسی

 

ایمان قیاسی یکی از مجریان و خوانندگان در زمینه نوازندگی اسـت کـه درسال ۱۳۶۲ و پایتخت ایران زاده شده اسـت؛ فعالیت های زیادی را تا بحال از خود ارائه نموده و از استعداد بالایی برخوردار اسـت.

 

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش + عکس های ایمان قیاسی + مصاحبه و اینستاگرام

 

او نه تنها در زمینه مجریگری بلکه در امر موسیقی و نوازندگی از تبحر خاصی برخوردار اسـت و از زمان کودکی با آواز خوانی دراین حرفه بـه صورت تجربی و حرف های تلاش مستمر داشته اسـت.

 

بیوگرافی ایمان قیاسی و همسرش + عکس های ایمان قیاسی + مصاحبه و اینستاگرام

 

ایمان قیاسی با صدای دلنشین و زیبایی کـه دارد توانسته مخاطبین و علاقمندان زیادی را جذب خود نماید. در ابتدا با ساز و نوازندگی بـه دنیای هنر پا گذاشت با مهارتی کـه در ساز پرکاشن داشت بـه سراغ موسیقی رفت و پس ازآن با ترومپت و سازهای بادی تجربیاتی را دراین راه کسب نمود.

 

او کار خود بـه صورت جدی و کاملا رسمی از سال ۸۲ آغاز کرد. ایمان قیاسی درکنار اکثر خوانندگان معروف پاپ و سنتی همکاری داشته اسـت و بـه خوبی دراین راه بـه موفقیت‌ها و پیشرفت‌های رسیده اسـت. از جمله همکاری‌هایش با امیر تاجیک در کنسرت کـه بـه صورت هم خوانی در امر خوانندگی فعال بوده اسـت.

 

 

در آخر:

قرار بر این بود کـه در فیلم سینمایی علی سنتوری بازیگری داشته باشد و بعنوان نقش اصلی در آن نقش آفرینی کند اما پس از مدتی تصمیم بر آن گرفته شد کـه بهرام رادان رابه جای محسن قیاسی برای بازی انتخاب نمایند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/27gn62