چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/23 13:40
کد خبر: 3914

اولین عکس دیده نشده از ماهچهره خلیلی بعد از سفر حج+عکس

ماه چهره خلیلی پس از بازگشت از حج تمتع سال ۱۳۹۱

ماه چهره خلیلی    از بازیگران خوب سینما و تلویزیون است.ماه چهره خلیلی  فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد.ماه چهره خلیلی متاهل است.حاصل ازدواج ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی  پسری به نام پرواز است.

 

عکس ماه چهره خلیلی را پس از بازگشت از حج تمتع سال در ۱۳۹۱ را مشاهده می کنید.

 

تصویر

 
 

بیوگرافی ماهچهره خلیلی

ماه‌چهره خلیلی  متولد ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران و هنرپیشه سینما و تلویزیون ایرانی بود.  ماه‌چهره خلیلی  دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان بود و همچنین یک دوره بازیگری را در مدرسه متد (Method School) در لندن گذرانده بود.

  ماهچهره خلیلی  که نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی بود، بازیگری در تلویزیون را با سریال مختارنامه ساخته داود میرباقری و بازی در سینما را با فیلم چشمان سیاه ساختهٔ ایرج قادری آغاز کرد. ماه‌چهره خلیلی  در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در 44 سالگی در لندن درگذشت.

 

همسر ماهچهره خلیلی:

وی در سال 92 با ابراهیم اشرفی که تصویر بردار سینما می باشد  ازدواج  نمود و دارای یک فرزند هست.

و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه بعد از 22 سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت. ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی می باشد.

جدیدترین فعالیت ماه چهره خلیلی حضور در  سریال مرضیه  به کارگردانی فلورا سام می باشد که در این سریال نقش اصلی داستان زنی به نام مرضیه را ایفا می کند که این سریال در محرم 98 پخش میگردد.

 

درگذشت

ماه‌چهره خلیلی در ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ بر اثر سرطان لوزالمعده در ۴۳ سالگی در لندن درگذشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nxer4