پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/23 16:58
کد خبر: 3918

کشف حجاب جنجالی الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم+عکس

الهه فرشچی برای همیشه از ایران رفت و کشف حجاب کرد!

الهه فرشچی متولد سال ۱۳۶۸ بازیگر زن ایرانی متولد شهر کاشان است . الهه فرشچی تاکنون چند تله فیلم بازی کرده است . از جمله فیلم های الهه فرشچی : تله فیلم پاپوش در سال ۹۰ به کارگردانی منوچهر هادی – تله فیلم گدایان ساخته سیامک خواجه وند در سال ۹۱ – و بازی در سریال همه چیز آنجاست در نقش بیتا سال ۹۳ ساخته شهرام شاه حسینی.

 


الهه-فرشچی-11

 

الهه فرشچی  با انتشار عکس خود در اینستاگرام چنین نوشت: با درد از اعماق وجودم ،ناباورانه ناباورانه عشقم را ، تمام انگیزه ام براى ادامه ى زندگى، ( بازیگرى ) را رها مى کنم.

الهه فرشچی  متولد 21 دی 1368 در کاشان و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است، تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در عین مخالفت خانواده به سمت بازیگری رفت.


تیپ جدید و خارج از عرف سحر قریشی در یک باغ+عکس


 

الهه فرشچی

 

علاقه ام به بازیگری از دوران کودکی شروع شد

به قدر بازیگری را دوست داشتم که با دوستان در دبستان نمایش اجرا می کردم، و یا زمانی که با دوستانم تنها بودیم می گفتم از من بخواهند نقشی را برایشان بازی کنم.

 

پدر و مادرم اصلا موافق نودند در بازیگری فعالیت کنم، آنها هم مثل اغلب پدر و مادرا دوست داشتند فرزندشان مهندس یا دکتر شود، منتهی در نهایت در رشته ای که به آن علاقه داشتم تحصیل کردم.

 

به صورت جدی فعالیت خود را از چند تله فیلم در سال 1389 وقتی 21 ساله بود شروع کرد تا اینکه با نقش بیتا در سریال همه چیز آنجاست سال 93 به شهرت رسید.بازی او در سریال دردسرهای عظیم هم به شناخته تر شدنش کمک کرد.

 

الهه فرشچی

 

ماجرای کشف حجاب الهه فرشچی 

اسفند ماه 96 بود که انتشار یک عکس بی حجاب از او با این عنوان که ایران را برای همیشه ترک کرد .و قصد ادامه بازیگری را ندارد به شدت جنجالی شد.

 

او ساعاتی بعد با تکذیب این خبر اعلام کرد اکانت اینستاگرام اش مورد سودجوی قرار گرفته و با عذرخواهی از انتشار این عکس اعلام کرد از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد کرد.

 

خانم بازیگر مدتی است در کشور دبی زندگی می کند و اخیرا عکس هایی بدون حجاب از مدل شدن او در فضای مجازی منتشر شده است. 

 

علاقه همیشگی الهه فرشچی به تئاتر

قطعا فعالیت در تئاتر را ادامه خواهم داد. نفس کشیدن در تئاتر و جاییکه مـن در آن اموخته ام، برایم ارزشمند اسـت بازیگری 100 در 100 در همه ی مدیوم ها چیزی مشترک اسـت این کـه بعنوان یک بازیگر باید کارت را انجام بدهی.

 

بیوگرافی الهه فرشچی و همسرش + مصاحبه ،حواشی و عکس های الهه فرشچی

 

اما در تئاتر قطعا این اتفاق زنده تر اسـت بازی در تلویزیون برای مـن بـه تجربه بیشتری نیاز داردو این موضوع نیازمند طی شدن زمان اسـت و هر کدام از این مدیوم ها با کمی تفاوت جنس بازی خودش را میـــخواهد.

 

جراحی زیبایی الهه فرشچی

بیوگرافی الهه فرشچی و همسرش + مصاحبه ،حواشی و عکس های الهه فرشچی

 

تا بحال جراحی زیبایی نداشتم ودر صورتی با آن موافقم کـه واقعا نیاز باشد. نه این کـه طوری باشد تا صورت فرد را زشت تر از گذشته کند اگرهم روزی بخواهمکه چنین کاری کنم با دکترهای متعددی مشورت میکنم و اصلا بی گدار بـه آب نمیزنم.

 

ازدواج و همسر الهه فرشچی

الهه فرشچی مجرد بوده و هنوز ازدواج نکرده اسـت.

 

علاقه الهه فرشچی به ورزش و مدلینگ

 

بیوگرافی الهه فرشچی و همسرش + مصاحبه ،حواشی و عکس های الهه فرشچی

 

عکسهایی کـه الهه فرشچی اینستاگرام خود بارگذاری میکند خبر از علاقه او بـه ورزش و گه گاه مدلینگ دارد، او با استایل های اسپرت ودر هنگام ورزش کردن سلفی های زیادی از خود منتشر کرده اسـت.

 

فیلم ها و سریال های الهه فرشچی

تله فیلم پاپوش ( منوچهر هادی – ۱۳۹۰)

تله فیلم  «گدایان» ( سیامک خواجه وند – ۱۳۹۱)

سریال همه چیز آنجاست (شهرام شاه حسینی – ۱۳۹۳)


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/2rzlz4