چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/24 09:13
کد خبر: 3938

دوستی دیرینه ی آریا عظیمی نژاد و شادمهر عقیلی جنجالی شد+ویدئو

در این ویدئو درباره رابطه آریا عظیمی نژاد و شادمهر عقیلی بیشتر می بینید

آریا عظیمی‌نژاد متولد تهران است. آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان و آهنگ‌ساز ایرانی است.آریا عظیمی‌نژاد پدرش جمشید عظیمی نژاد نویسنده و برنامه ساز تلویزیونی که بیشتر با کار کودک «خانهٔ عروسک‌ها» که در سالهای ابتدایی انقلاب پخش می‌شد، شناخته می‌شود و آریا عظیمی نژاد در ۶ سالگی در این مجموعه عروسکی همراه خواهرش پوپک عظیمی نژاد نقش آفرینی کرده‌است.

 

در این ویدئو واکنش آریا عظیمی نژاد به همکاری دیرینه با شادمهر را ببینید:

 

 

 

 

آریا عظیمی نژاد در این باره می گوید:من همیشه با شادمهر رفاقت داشتم، آن ویدئو هم یک اتفاق خاص بود. فواد حجازی زنگ زد و به من گفت به کمک شما احتیاج داریم، بیا و من هم رفتم. آنجا بود که دفعه اول محمد اصفهانی را دیدم، حسین زمان را دیدم، علیرضا عصار را قبلا دیده بودم. آنجا بود که اولین بار با این دوستان آشنا شدم. با شادمهر و عصار و کاوه یغمایی از سال شصت و هشت رفیق بودم.

 

داور عصر جدید

داور عصر جدید

 

ارتباط آریا عظیمی نژاد و شادمهر عقیلی

 

نه متاسفانه، اتفاقا چند روز پیش سعی کردم با شادمهر لینک بزنم و صحبت کنم که نشد. خوشحال می شوم این اتفاق بیفتد.

 

*نظر شما در مورد کارهای شادمهر؟

 

به نظر من اگر شادمهر اینجا بود، می ترکوند! اینجا می توانست خیلی با اقبال مواجه شود، البته آنجا هم وضعیتش بد نیست، بالاخره هر آرتیستی بالا و پایین دارد. من تجربه زندگی خارج از ایران را داشته ام. برای من هیچ چیز بدتر از این نیست که آدم بیرون از وطنش زندگی کند. تاثیراتی که محیط پیرامون روی هنرمند می گذارد، باعث می شود احوالاتش عوض شود. ما اینجا شلوغی و ترافیک و آلودگی و هزار تا مشکل داریم. مشکلات اقتصادی و سیاسی و فرهنگی ممکن است روی شما فشار بیاورد، ولی من در این ساختار بزرگ شده ام و خروجی ام از این ساختار است.

 

آریا عظیمی نژاد و شادمهر عقیلی

آریا عظیمی نژاد داور عصر جدید

 

وقتی می روم جای دیگری که این مشکلات نیست، ولی جنس دیگری از مشکلات وجود دارد، بعد از مدتی کاملا «ارور» می دهم، دیگر آن آدم نیستم. این خیلی طبیعی است و یک آمار عجیب غریبی وجود دارد از آرتیست های بزرگی که رفته اند و دیگر موفق نبوده اند، در زمینه های مختلف، موسیقی، نویسندگی، سینما، حتی وقتی شما در مترو می نشینید، روی شما تاثیر می گذارد. خب طبیعتا یک جمعیت هفتاد هشتاد میلیونی متفاوت نیست با چند میلیون خارج از ایران؟ شادمهر اگر داخل ایران بود و کنسرت می گذاشت، استادیوم آزادی را به راحتی پر می کرد.

 

آریا عظیمی نژاد و شادمهر عقیلی

آریا عظیمی نژاد و همسرش


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3nxjr4