چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/05/27 17:46
کد خبر: 4054

نوید محمدزاده برنده ی بیشترین جوایز در دهه ی 90 اعلام شد+جزئیات

نوید محمدزاده در دهه 90 برنده 14 جایزه بازیگری معتبر از جشنواره های داخلی سینمای ایران شده است.

نوید محمدزاده متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در تهران است.نویدمحمدزاده بازیگر سینما و تئاتر است.نقش‌آفرینی نوید محمدزاده  در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین شد،تا جایی که بسیاری  نوید محمدزاده  را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.


اخبار جنجالی:

 
 
با برگزیده شدن نوید محمدزاده به عنوان بهترین بازیگر بیستمین جشن حافظ برای بازی در «سرخ‌پوست» او چهاردهمین جایزه بازیگری‌اش را از چهار جشن و جشنواره معتبر سینمای ایران در هفت سال گرفت تا صاحب یک رکورد در این زمینه شود.

نوید محمدزاده اولین بار برای بهترین بازیگر اول مرد با اعلام داوران، برنده جایزه سیمرغ جشنواره فجر شد که این جایزه بخاطر حواشی «عصبانی نیستم!» از سوی دبیر جشنواره تغییر داده شد و به او اهدا نشد. او برای «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ بدون امضا» هم برنده این جایزه شد. او همچنین سه تندیس جشن خانه سینما برای «ابد و یک روز»، «بدون تاریخ بدون امضا» و «سرخپوست»، سه تندیس جشن انجمن منتقدان برای «عصبانی نیستم»، «ابد و یک روز» و «مغزهای کوچک زنگ» و یک جایزه استعداد درخشان این انجمن را برای «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» دریافت کرده. این بازیگر که پیش از این برای «ابد و یک روز»، «لانتوری» و «مغزهای کوچک زنگ زده» تندیس حافظ گرفته، امسال چهارمین تندیسش را از این جشن برای «سرخپوست» دریافت کرد
 

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bn7d4