سه‌شنبه 29 اسفند 1402 - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/07/30 19:38
کد خبر: 5906

نرگس محمدی و مهران مدیری هم بازی شدند

«ستایش» هم به جمع بازیگران مسعود کیمیایی پیوست

نرگس محمدی   در تهران متولد شد. نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی در فیلم ریسمان باز بود. نرگس محمدی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد مناسبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش و نقش آفرینی کم نظیر او نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. 

با مشخص شدن فهرست بازیگران فیلم کیمیایی، پیش‌تولید «خائن کشی» در مراحل پایانی قرار گرفت.پس از امیر آقایی، سارا بهرامی و مهران مدیری، سه بازیگر دیگر به این فیلم ملحق شدند.

 
بازیگر «ستایش» در فیلم کیمیایی!
 
حمید آذرنگ، پانته‌آ بهرام و نرگس محمدی، سه بازیگری هستند که پیوستن‌شان به «خائن کشی» قطعی شده است.به جز حمید آذرنگ که سابقه همکاری با کیمیایی را در «قاتل اهلی» دارد پانته‌آ بهرام و نرگس محمدی برای نخستین بار است که جلوی دوربین این کارگردان کهنه‌کار قرار می‌گیرند.
 
نرگس محمدی که با حضور در سریال تلویزیونی «ستایش» برای مخاطبان مجموعه‌های سیما شناخته شده، قرار است یکی از نقش‌های فرعی «خائن‌کشی» را بازی کند.
 
علی اوجی تهیه‌کننده «خائن‌کشی»ست. پیش از ساخت این فیلم، قرار بود کیمیایی با تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از رمان «جسدهای شیشه‌ای» یک سریال نمایش خانگی را بسازد که بنا به دلایلی این پروژه از دستور کار ساخت کیمیایی خارج شد. البته بر اساس برخی خبرهای تایید نشده، تولید این سریال همچنان قرار است انجام شود!
 
هنوز از سوی سازندگان «خائن‌کشی»، زمان فیلمبرداری اعلام نشده است.
 
داستان «خائن‌کشی» مربوط به زندگی یک کلاهبردار بزرگ به نام مهدی بلیغ است که در دهه‌های سی تا پنجاه خورشیدی اقدام به کارهای خلاف و دزدی‌های بی‌شماری کرد.
 
گفتنی‌ست «خائن‌کشی» دارای یک نقش اصلی‌ست که گویا امیر آقایی عهده‌دار ایفای آن است و دیگر نقش‌ها از جمله نقش مهران مدیری، جزو نقش‌های فرعی این فیلم است.«خائن‌کشی» سی‌امین فیلم مسعود کیمیایی‌ست.
این کارگردان پرسابقه فیلم «خون شد» را در نوبت اکران دارد.

کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4b95e2