سه‌شنبه 28 فروردین 1403 - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/02 15:22
کد خبر: 5959

کل کل و بحث علیرضا طلیسچی و هانیه غلامی جنجالی شد+فیلم جالب

همکاری بازیگران در موزیک ویدیوی خواننده ها همیشه محبوبیت داشته است و حضور هانیه غلامی در موزیک ویدیوی علیرضا طلیسجی هم مورد استقبال قرار گرفته است.

علیرضا طلیسچی زاده 7 مهر 1364 است.علیرضا طلیسچی در شهر تهران به دنیا آمد.علیرضا طلیسچی دارای مدرک فوق دیپلم عمران است. علیرضا طلیسچی لیسانس موسیقی با گرایش ساز های جهانیدارد.علیرضا طلیسچی خوانندگی را در 18 سالگی به صورت حرفه ای آغاز کرد. وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد است.وی یک برادر به نام عرفان طلیسچی دارد که به حرفه ی عکاسی مشغول و اهل مد است! شغل پدر علیرضا طلیسچی معاملات املاک است.

 

طلیسچی  می گوید : من در یک مقطع زمانی ویدیو کلیپ منتشر کردم و این ویدیو ها را برای پخش فقط در اختیار شبکه pmc قرار دادم و بقیه شبکه های ماهواره ای خودشان اقدام به پخش کردند.بعد از انتشار چند ویدیو نظرم عوض شد و تصمیم گرفتم راه مجاز را پیش بگیرم و طبق موازین کشورم جلو بروم اما دیگر مدت ها برای تایید و گرفتن مجوز از ارشاد پاسخی نگرفتم.

 

 


 

هانیه غلامی فرزند لادن سلیمانی که سال گذشته همراه مادرش در سریال هیولای مهران مدیری ظاهر شد بازیگر جوان و موفقی است که آینده خوبی دارد. حضور این بازیگر جوان و خوش چهره در موزیک ویدیو سختگیر علیرضا طلیسچی مورد استقبال طرفداران این خواننده قرار گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3kk7x3