چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 17 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/08/07 11:36
کد خبر: 6108

خبرنگار معروف روابط نامشروع ساناز طاری با سلبیریتی ها را فاش کرد!

خانم بازیگر جوان در خصوص اهانت و دست درازی یکی از عوامل یک فیلم به خود می گوید.

ساناز طاری  بازیگر جوان 24 ساله که در سریال پدر خوش درخشید و همچنین بازی در گشت 2 نیز توانست موقعیت خوبی برای نمایش استعداد ساناز طاری باشد.  ساناز طاری   بازیگر جوان تئاتر، تلویزیون و سینما است.ساناز طاری   دبیرستان را در هنرستان سوره به تحصیل پرداخته.  ساناز طاری به تازگی با موضوع کشف حجابش حواشی بسیاری را به وجود آورده است.



چندی پیش یک بازیگر خانم جوان ادعا کرد که توسط یک آقا از عوامل یکی از فیلم هایی که دعوت به کار شده بود، مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. این خانم بازیگر گفت: برای صحبت برای فیلمی به دفتر این شخص رفتم که مورد حمله پلید او  واقع شدم ولی خدا را شکر توانستم از دستش فرار کنم.

لازم به ذکر است که رسانه ای کردن این ماجرا حواشی زیادی داشت، برخی از بازیگران صحبت های او را تائید کردند و عده ای هم رد کردند و گفتند که پشت صحنه سینمای ما هیچ بی احترامی به خام های  بازیگر  نمی شود.

اخیرا یک خبرنگار پاپاراتزی که در خارج از کشور زندگی می کند، ادعا کرده است که مدارکی دارد که نشان می دهد این خانم  بازیگر  جوان با یکی از تهیه کننده های معروف کشورمان و یک فوتبالیست در داخل کشور در ارتباط بوده است و ماجرای اهانت به او توسط یکی از عوامل فیلمی که او دعوت به کار شده بود، صحت ندارد.


خبرداغ:حرف های رکیک ریحانه پارسا در فضای مجازی غوغا به پا کرد!+عکس


حالا واقعیت و هدف این خبرنگار که دست به افشاگری این چنینی زده است، چیست؟

به گفته این خبرنگار به زودی مدارک خود را انتشار می دهد

منبع:رکنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ed5v2