پنج‌شنبه 06 اردیبهشت 1403 - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/18 16:00
کد خبر: 980

عکس لورفته علیرضا جهانبخش در کلوپ شبانه اسپانیا

حضور علیرضا جهانبخش هافبک ایرانی برایتون انگلیس در کلوپ شبانه در اسپانیا جنجال ساز شد.

به گزارش شما نیوز؛ علیرضا جهانبخش زادهٔ ۲۰ مرداد ۱۳۷۲ است.علیرضا جهانبخش در جیرنده از توابع شهرستان رودبار گیلان متولد شد.علیرضا جهانبخش بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا جهانبخش فوتبال خود را از داماش گیلان آغاز کرد و علیرضا جهانبخش هم‌اکنون در تیم فوتبال برایتون اند هوو آلبیون لیگ برتر فوتبال انگلستان و تیم ملی فوتبال ایران در پست وینگر و هافبک راست بازی می‌کند.

 نشریه «سان» انگلیس با انتشار ویدئو و تصاویری از علیرضا جهانبخش، هافبک ایرانی برایتون به همراه ۳ بازیکن دیگر این تیم در کلوپ شبانه جنجال آفرین شد.

علیرضا جهانبخش

این رسانه انگلیسی مدعی شد: حضور ۴ بازیکن برایتون در کلوپ شبانه در اسپانیا که در حال فوت کردن در بادکنک‌ها هستند، دردسرساز شده و باشگاه برایتون تحقیقات درباره این موضوع را آغاز کرده است.

علیرضا جهانبخش

بنا به ادعای این رسانه انگلیسی محتوای این بادکنک‌ها هنوز مشخص نیست، ولی معروف است افرادی که در کلوپ‌ها از این بادکنک‌ها استنشاق می‌کنند، محتوایش اکسید نیتروز یا همان گاز خنده آور است.

باشگاه برایتون از ویدئو مطلع شده و سخنگوی باشگاه انگلیسی درباره این موضوع گفت: باشگاه از ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست شده، اطلاع دارد و در داخل باشگاه این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

علیرضا جهانبخش

زندگی خصوصی علیرضا جهانبخش

پدر علیرضا جهانبخش در شرکت دوچرخه سازی قزوین مشغول به کار بوده و مادر ایشان خانه دار هستند. علیرضا یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد. او علاوه بر فوتبال به دوچرخه سواری، دریانوردی و جهانگردی علاقه ی زیادی دارد. سردار آزمون دوست صمیمی و نزدیک علیرضا می باشد. پورشه ماشین مورد علاقه ی اوست. او همچنین یکی از مدل های تبلیغاتی آدیداس می باشد.

قورمه سبزی و شامی، غذاهای مورد علاقه ی او محسوب می شوند. محسن یگانه، محسن چاوشی و بابک جهانبخش، نیز خوانندگان مورد علاقه ی او هستند. او در حال حاضر دیپلم مکانیک دارد و دانشجوی زبان انگلیسی در هلند می باشد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ek963