پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/20 18:21
کد خبر: 1033

قرنطینه فوق لاکچری کریستیانو رونالدو بخاطر کرونا+تصاویر

کریستیانو رونالدو در خانه زیبای خودش در مادیرا مانده تا روزهای کرونایی را بگذراند.

به گزارش ستاره پارسی؛ کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو (پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos )زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵است. که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال است.کریستیانو رونالدو اهل کشور پرتغال است.کریستیانو رونالدو در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

 

رونالدو

ویروس کووید 219 یا کرونا در جهان به طور گسترده شیوع پیدا کرده است . این ویروس افراد زیادی را درگیر خود ساخته که از جمله ی آنها فوتبالیست تیم یوونتوس ایتالیاست . باشگاه یوونتوس ایتالیا از تیم‌های مطرح درگیر با ویروس کروناست. پس از ابتلای دنیله روگانی به کرونا، تمام اعضای این تیم از جمله کریستیانو رونالدو در قرنطینه هستند..کریستیانو رونالدو در خانه زیبای خودش در مادیرا مانده تا روزهای کرونایی را بگذراند.

رونالدو

کریستیانو رونالدو پس از اطلاع از وضعیت کشور ایتالیا و مثبت شدن تست کرونای دانیله روگانی در پرتغال ماند و خودش را قرنطینه کرد.

 

البته در قرنطینه چندان به رونالدو بد نمی‌گذرد، چرا که رونالدو در یک خانه ۷ طبقه در جزیره مادیرا همراه با خانواده‌اش وقت می‌گذراند. پنجره‌های این خانه شیک رونالدو رو به اقیانوس اطلس باز می‌شود و در پشت بام این خانه هم یک استخر قرار دارد.

رونالدو

رونالدو که در مادیرای پرتغال قرنطینه خانگی است، درباره مبارزه با ویروس کرونا گفت: دنیا در حال سپری کردن لحظات حساسی است و این لحظات حساس، نهایت دقت و توجه همه ما مردم را می‌طلبد. امروز نه به‌عنوان یک فوتبالیست بلکه به‌عنوان یک پسر، پدر و انسانی که از شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا نگران است، با شما صحبت می‌کنم. دنبال کردن توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی و ارگان‌های دولتی برای کنار آمدن با شرایط کنونی اهمیت زیادی دارد.

 

وی همچنین خاطر نشان کرد: حفاظت از جان انسان‌ها باید مهمتر از هر چیزی باشد. با تمام کسانی که نزدیکان خود را در این شرایط از دست داده‌اند، همدردی می‌کنم و از کسانی که مثل هم‌تیمی‌ام دنیله روگانی در حال مبارزه با این ویروس هستند، می‌خواهم محکم و قوی باشند. همچنین حمایت‌هایم از تمام کادرهای درمانی ادامه خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3gd6d3