پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 18:20
کد خبر: 1124

ازدواج مجدد مادر نیمار با جوان ۲۲ساله!+تصاویر

مادر نیمار در اینستاگرامش آغاز رابطه عاطفی با یک پسر 22ساله را فاش کرد

به گزارش ستاره پارسی؛ نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (به پرتغالی برزیل: Neymar da Silva Santos Júnior) (زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۹۲) که با نام نیمار جونیور یا به شکل ساده‌تر نِیمار شناخته می‌شود، نیمار بازیکن فوتبال در پست مهاجم اهل برزیل است که برای باشگاه پاریس سن ژرمن و تیم ملی برزیل در پست مهاجم بازی می‌کند.نیماراغلب به‌عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در نظر گرفته می‌شود.نیمار با مهارت‌های دریبل‌زنی تکنیکی، تمام کنندگی، جای‌گیری و توانایی استفاده از هردو پا در فوتبال به شهرت رسید.

نیمار جونیور بازیکن فعلی تیم پاری سن ژرمن فرانسه این روزها در برزیل و در قرنطینه خانگی به سر می برد. طی روزهای اخیر خبر ازدواج مادر نیمار سوژه رسانه ها شده بود . در ادامه ستاره پارسی واکنش نیمار به ازدواج مجدد مادرش را می بینیم.

نیمار

همسر دوم مادر نیمار

ازدواج مجدد مادر نیمار

نادین سانتوس، مادر نیمار در شرف ازدواج مجدد در سن ۵۵ سالگی است.

بر خلاف هفته‌های اخیر که اخبار زیادی در مورد سفر غیرمنتظره نیمار به برزیل در دوران قرنطینه و همچنین شایعات فراوان در مورد احتمال انتقال او به بارسلونا و بازگشت به نوکمپ در تابستان امسال منتشر شده، امروز اخبار حول محور نادین سانتوس، مادر این ستاره برزیلی و ۲۸ ساله بوده است.

نیمار

نادین سانتوس در صفحه رسمی اش اعلام کرد با یک جوان ۲۲ ساله در ارتباط بوده و به نظر می‌رسد این دو نفر قصد ازدواج دارند. جالب اینجاست علاوه بر خود نیمار، پدر ۵۵ ساله این بازیکن نیز که در سال‌های اخیر نقش مهمی در انتقال پسرش به تیم هایی، چون بارسلونا و البته پاری سن ژرمن ایفا کرده، کامنت گذاشته و به نوعی از رخ دادن این اتفاق ابراز خوشنودی کرده است.

نیمار

 

این جوان ۲۲ ساله که هشت سال از نیمار کوچک‌تر است، هوادار رئال مادرید بوده و این در حالیست که ستاره برزیلی در طی یک سال اخیر تلاش زیادی کرده دوباره به بارسلونا بازگشته و در لالیگا به میدان برود.

 

تبریک نیمار به مادرش

نیدین گونچالوس مادر نیمار اخیرا در اینستاگرام اعلام کرد که رابطه عاشقانه ای را با تیاگو راموس آغاز کرده است. “گیمر”ی که ۲۲ سال کوجک تر از اوست. مادر ستاره پی اس جی در صفحه اینستاگرامش توضیح داده است:”چیزهای غیرقابل توضیح را نباید توضیح داد. زندگی ادامه دارد…”

راموس، نامزد ونچالوس عضو تیم بازیهای ویدئویی برزیلی ۴K Easy Games است که البته در رشته بدنسازی هم فعال است و سعی می کند که با بدنسازی، هیکل خود را روی فرم نگه دارد. نیمار هم برای مادرش در این پست پیام گذاشته و نوشته است:” برایت خوشحالم مامان. دوستت دارم.”

نیمار

نیمار پس از شروع قرنطینه در فرانسه خیلی سریع تصمیم گرفت از پاریس خارج شود و به برزیل برگردد تا در عمارت شیک خود دوره قرنطینه را سپری کند. در آن زمان مطبوعات فرانسه انتقادهای سختی را روانه این ستاره برزیلی کردند. در حال حاضر لیگ فرانسه نیز مثل اکثر لیگ های فوتبال دنیا متوقف شده است و هیچ کس نمی داند چه زمانی این مسابقات دوباره از سر گرفته می شوند و حتی شایعاتی در مورد لغو کلی مسابقات هم وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/45abm3