پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/01/25 18:25
کد خبر: 1125

عکس جنجالی همسر اول و دوم فرهاد مجیدی در کنار هم +تصاویر

فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.

 فرهاد مجیدی از خانواده‌ای مازندرانی و قائم‌شهری است.فرهاد مجیدی متولد و ساکن تهران است.فرهاد مجیدی  یک برادر و ۲ خواهر دارد که به غیر از فرهاد مجیدی ، برادر فرهاد مجیدی فرزاد نیز به فوتبال روی آورد. 

امروز قصد داریم راجع به محبوب ترین بازیکن تاریخ استقلال یعنی فرهاد مجیدی صحبت کنیم. بازیکنی که توانست با درخشش بی نظیر خود محبوبیت ویژه ای پیدا کند و خیلی زود پا به عرصه مربی گری نیز گذاشت در ادامه می توانید بیوگرافی فرهاد مجیدی و همچنین عکس همسر و خانواده وی را نیز ببینید.

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی سوم ژوِئن سال ۱۹۷۷ و یا بهتر بگوییم ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد. در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب رشد کرد. کم کم به فوتبال علاقه مند شد. او در کنار دو خواهر و یک برادر بزرگ شد. برادر کوچک تر فرهاد نیز فوتبالیت هست که حتما به خوبی وی را نیز میشناسید که در ادامه می توانید عکس های برادران مجیدی را مشاهده کنید.

اصالت خانوادگی اش مازندرانی است، بدلیل علاقه به فوتبال درس را رها کرد. فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود از تیم های پایه کار خود را آغاز کرد گرچه مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود و توانست روزی فوتبالیت بزرگی شود.

فرهاد مجیدی

زندگی نامه ورزشی فرهاد مجیدی

مجیدی فوتبال را از کوچه پس کوچه های محل زندگی در کووکی شروع کرده و اولین تیم حرفه ای که در آن عضو شد صنایع پارچین بود. بعد از آن با درخشس و تکنیک های منخصر بفردش به تیم هایی مانند کشاورز تهران، باشگاه‌های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر پیوست.

 

بیشتر فعالیت های فرهاد مجیدی در تیم های عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس بوده است به چندین سال در تیم‌های العین امارات الوصل به الاهلی امارات و النصر امارات و الغرافه قطر توپ زده است. اما اوج شهرت و محبوبیت او در سال های آخر حضورش در استقلال بود.

فرهاد مجیدی

بیوگرافی کامل فرهاد مجیدی

  • نام :فرهاد 
  • نام خانوادگی :مجیدی 
  • متولد :13 خرداد 1355 
  • پست فوتبالی :مهاجم 
  • باشگاه :استقلال
  • فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی قادیکلایی مشهور به فرهاد مجیدی (زاده 13 خرداد 1355) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در 7 آبان 1392 در باشگاه استقلال تهران از دنیای فوتبال کناره گیری کرد. وی سابقه بازی در باشگاه های بهمن کرج، راپیدوین اتریش، الوصل امارات، العین امارات، الاهلی امارات، النصر امارات و الغرافه قطر را دارد.

 

از باشگاه ها تا خداحافظی فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دوران فوتبال خود را با تیم فوتبال صنایع پارچین که محل زندگی خود و کار پدرش در آنجا بود شروع کرد. نخستین تیم رسمی که فرهاد مجیدی در آن بازی کرد، تیم جوانان کشاورز بود. او بعد از مدتی بازی در این تیم به جوانان بهمن پیوست. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی به طور قرضی برای بازی در مسابقات استانی به تیم پارچین بازگشت. بعد از 8 ماه حضور قرضی در تیم پارچین تیم بهمن بار دیگر خواستار او شود و دوباره به این تیم بازگشت.

 

مجیدی در 2 فصل حضور خود در بهمن کرج 7 گل برای این تیم به ثمر رساند. در تیر ماه سال 76 مجیدی که تنها 20 سال داشت مورد توجه تیم استقلال تهران قرار گرفت و از تیم بهمن به استقلال تهران پیوست.

فرهاد مجیدی

استقلال تهران

مجیدی در اولین فصل حضور خود در استقلال تهران همراه با این تیم قهرمان لیگ آزادگان در فصل 77–76 شد. در فصل بعد حضور خود در این تیم به نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا، نایب قهرمانی جام حذفی، و همچنین نایب قهرمانی لیگ آزادگان دست یافت. بعد از بازی جنجالی استقلال تهران و فجر سپاسی در شیراز و محرومیت چند جلسه ای که نصیب وی شد، مجیدی راهی اتریش شد و به تیم راپید وین پیوست.

 

راپید وین

او در نیم فصل دوم در 12 بازی برای تیم راپید وین به میدان رفت و 4 گل هم به ثمر رساند. مجیدی با پایان فصل 2000–1999 لیگ اتریش بار دیگر به استقلال برگشت.

 

استقلال تهران

در سال 1379 و پس از بازگشت از اتریش مجیدی در 6 بازی برای استقلال به میدان رفت و پس از مدت کوتاهی با پیشنهاد الوصل راهی کشور امارات شد.

 

الوصل امارات

پس از پیوستن این بازیکن ایرانی به الوصل، تلویزیون دبی اسپرت در گزارشی، حضور مجیدی در این تیم را یکی از عوامل افزایش طرفداران الوصل دانست.او در 5/5 فصلی که الوصل را همراهی کرد 68 گل در لیگ امارات و 40 گل در جام حذفی، جام اتحادیه و22گل در رقابت های دیگر جام خلیج فارس به ثمر رساند و به یکی از برترین گلزنان تاریخ الوصل تبدیل شد. در آوریل سال 2003 مجیدی به صورت قرضی از الوصل به تیم العین امارات پیوست تا این تیم را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/36edy2