جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/02 14:17
کد خبر: 1261

زمان شروع دوباره لیگ برتر مشخص شد

بعد از شایعات زیادی که درباره آینده لیگ برتر شکل گرفته، اکنون گمانه‌زنی‌ها به شروع مجدد این رقابت‌ها از اوایل خرداد خبر می‌دهد.

به گزارش ستاره پارسی ؛ بحث داغ این روزهای فوتبال ایران از سرگیری دوباره لیگ برتر فوتبال ایران است. این روزها تاریخ‌های متفاوتی برای از سرگیری احتمالی مسابقات شنیده می‌شود. از سوی دیگر با توجه به بیماری کرونا خیلی‌ها هم معتقدند لیگ برتر در همین‌جا باید خاتمه یابد و پس از بررسی‌های صورت‌گرفته قهرمان لیگ و همچنین شرایط تیم‌های حائز سهمیه آسیا و سقوط و صعود مشخص شود.

 

روز گذشته جلسه‌ای در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد تا مربیان و مسئولان ذیربط در خصوص تاریخ برگزاری دوباره لیگ برتر تصمیم‌گیری کنند. یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال به ایلنا اعلام کرد به احتمال فراوان تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌توانند از تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه تمرینات خود را از سر بگیرند تا پس از انجام تمرینات بدنسازی و رسیدن به شرایط مسابقات و بازی‌ها، این رقابتها از ۶ خرداد ماه و پس از پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر از سر گرفته شود.

 

البته این مسابقات قطعا بازهم تا هفته‌ها بدون تماشاگر خواهد بود. البته مسئولان فدراسیون تمهیدات لازم برای شروع لیگ بعدی را نیز اندیشیده‌اند و طبق شنیده‌ها، این مسابقات از اواسط شهریور ماه استارت خواهد خورد تا هم فاصله دو لیگ حفظ شود و هم تیم‌ها فرصت لازم برای آماده‌سازی دوباره را داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4mqoy2