چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403 - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/13 16:19
کد خبر: 1478

اشتباه عجیب مدیران باشگاه استقلال در عقد قرارداد با حامی مالی

مسئولان باشگاه استقلال با انعقاد قرارداد‌هایی عجیب، بدهی سنگینی روی دوش این باشگاه گذاشته اند.

به گزارش ستاره پارسی ؛ چندی پیش مسئولان وقت باشگاه استقلال برای پیشبرد امور باشگاه از یک شرکت وامی ۹ میلیارد تومانی دریافت کردند. قرارداد میان باشگاه استقلال و این شرکت در تاریخ ۱۱ اسفند ماه منعقد شده، اما این قرارداد بیش از آن که باری از دوش آبی پوشان بردارد، آن‌ها را روز به روز مقروض‌تر خواهد کرد.

 

بر اساس این قرارداد باشگاه استقلال تنها یک ماه فرصت برای بازگرداندن این بدهی دارد و در صورتی که آبی‌ها تا موعد مقرر نتوانند ۹ میلیارد را پرداخت کنند، روزانه باید مبلغ ۴۰ میلیون تومان به عنوان جریمه پرداخت کنند که رقم بسیار کمر شکنی است.

از طرف دیگر مسئولان باشگاه برای تامین هزینه‌های تیم جهت شرکت در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، ۷ میلیارد تومان از عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره قرض کرده بودند که این پول هم مشمول جریمه و دیر کرد شده است. البته موسوی اعلام کرده تصمیمی برای اخذ دیرکرد مطالباتش از باشگاه استقلال ندارد.

با این حال وجود بندی در قرارداد‌های مالی باشگاه استقلال که به طرف‌های مقابل این امتیاز را می‌دهد که بابت هر روز تاخیر در دریافت مطالباتشان، رقم بسیار هنگفتی به عنوان جریمه را به مطالباتشان از باشگاه استقلال اضافه کنند، نشان از این دارد که اعضای به اصطلاح اقتصاد دان هیئت مدیره استقلال، در حین امضای این قرارداد‌ها به فکر عواقب چنین بند و تبصره‌هایی نبودند و همین دیرکرد‌ها مشکلات مالی باشگاه را دوچندان کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4bejv4