پنج‌شنبه 09 فروردین 1403 - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/02/22 11:30
کد خبر: 1634

واکنش تند پدر آرات به تیکه‌ های مهران مدیری در دورهمی

در این بخش از ستاره پارسی ویدئو کنایه های مهران مدیری و واکنش پدر آرات نسبت به آن را مشاهده می کنید

 آرات حسینی به دلیل مو های بلند و زیبا برای خیلی ها سوال شده است که  آرات حسینی دختر است یا پسر!آرات حسینی پسر است و آرات حسینی را پسر عنکبوتی لقب داده اند.آرات حسینی از سلبریتی های مشهور ایرانی در اینستاگرام میباشد.

 

 پسربچه نابغه ایرانی است که با انجام حرکات ورزشی عجیب و غریب توانست در دنیا معروف شود. این پسر بچه ۶ساله از سن ۵ماهگی با کمک پدرش این حرکات را انجام می داد. او امروز به معروف ترین پسربچه ورزشکار دنیا تبدیل شده است. مهران مدیری در برنامه دورهمی به کارهای پدر آرات کنایه هایی زد که پدر آرات نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. در ستاره پارسی واکنش پدر آرات حسینی را مشاهده می کنید.

 

واکنش پدر آرات در اینستاگرام

واکنش تند پدر آرات به تیکه های مهران مدیری در دورهمی را ببینید

 

ویدئو واکنش پدر آرات به مهران مدیری

بد نیست پیام جوکوویچ را که برای آرات فرستاد ببینید

مرد شماره یک جهان یعنی نواک جوکوویچ هم به جمع تحسین کنندگان آرات حسینی اضافه شد.

صفحه اینستاگرامی آرات حسینی پیام کوتاهی از نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان را منتشر کرده که در آن مشغول تحسین این کودک خردسال ایرانی است.

آرات

جوکوویچ یکی از بهترین بازیکنان تنیس در تاریخ محسوب می شود و به همراه فدرر و نادال دو ستاره دیگر این رشته ورزشی مهمترین چهره های تنیس دنیا به حساب می آید. او همچنین ورزشکاری سخت‌کوش و فوق‌العاده است و به واسطه توانایی های ویژه بدنی همواره مورد تحسین علاقه مندان به دنیای تنیس بوده است.

 

جوکوویچ در یک پیام ویدئویی که در صفحه اینستاگرامی آرات منتشر شده با جملاتی مبالغه‌آمیز از آرات تعریف می‌کند و او را قوی ترین پسر ۶ ساله ای می داند که تا به حال در عمرش دیده. کلماتی مثل کاریزماتیک، نابغه، قدرتمند، مهربان و… از دیگر جملاتی است که در این لایو خطاب به آرات به زبان می‌آورد.

 

پیام جوکوویچ برای آرات

آرات

پیام جوکوویچ

آرات حسینی در حال حاضر به همراه پدرش در کشور انگلیس به سر می‌برد و مشغول تمرینات ورزشی است. او به دلیل حضورش در لایو های اینستاگرامی در روزهای ابتدایی سال و حاشیه هایی که در پی آن به وجود آمد مدتی تیتر رسانه های ورزشی ایران بود. او که هم اکنون به همراه پدرش در انگلیس به سر می‌برد، هر روز پست هایی را از حرکات ورزشی‌اش منتشر می‌کند و تا به امروز توانسته توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند؛ از لیونل مسی تا داگلاس کاستا و حالا نواک جوکوویچ.

 

جوکوییچ در این پیام ویدئویی به آرات چنین می گوید: ” آرات این جاست. آرات به تو سلام می کنم. ویدئوهایت را می بینم و تو الهام بخش پسر من هستی که تنها یک سال از تو کوچک تر است. تو قوی ترین پسر ۶ ساله ای هستی که در زندگی ام دیدم. تو شگفت انگیز، فوق العاده و یک ورزشکار نابغه هستی. تو یک پسر با شخصیت، خیلی خوشحال و مهربان هستی. به پدر و مادرت به خاطر تربیت چنین فرزندی تبریک می گویم. خوشحال هستم که تو را می بینم.”

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4jebe2