چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1400/06/30 18:30
رونالدو
کد خبر: 8938

ترس و فرار رونالدو از گوسفند ها | علت فرار رونالدو

رونالدو خانه خود را بیخیال شد!

به گزارش ستاره پارسی ::  رونالدو فوق‌ ستاره پرتغالی منچستریونایتد در بازگشت به انگلیس در عمارتی هفت‌خوابه در حومه شهر منچستر ساکن شد، اما به دلیلی عجیب خیلی زود رونالدو مجبور شد از آن خانه برود.نشریه «سان» خبر داده است، رونالدو عاشق استراحت بین مسابقات است و حاضر نیست آرامشش را هیچ‌چیزی برهم بزند، برای همین رونالدو از عمارت ۶ میلیون پوند که یک تیم امنیتی از آن محافظت می‌کردند و ۲۳ هکتار زمین هم پشت آن وجود داشت، رفته است.دلیل این که رونالدو ، جورجینا و فرزندان‌شان این خانه را ترک کرده‌اند یکی امنیت خانه بوده که فاصله آن تا خانه‌های دیگر و محوطه بزرگ باعث شده بود کمی ترسناک باشد و دیگری هم گوسفندان!

رونالدو

منبعی در این باره به نشریه «سان» گفته است: «در حالی که این ملک واقعاً زیباست و در مزارع و جنگل قرار دارد، نزدیک آن هم گوسفندهایی هستند که صبح خیلی زود سروصدا می‌کنند. رونالدو هم به دلیل این که یک حرفه‌ای تمام‌عیار است و باید استراحت کافی داشته باشد، تصمیم گرفت که بهتر از همراه خانواده‌اش از این محل نقل‌مکان کنند.»

رونالدو

گفته می‌شود خانه جدید رونالدو در منطقه چشایر در نزدیکی شهر منچستر قرار دارد که یک استخر، یک سینمای خانگی و ۴ پارکینگ ماشین در آن گنجانده شده است. امنیت آن‌هم با دوربین‌های مداربسته تأمین شده و مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

رونالدو

ماجرای ازدواج مخفی رونالدو فاش شد+ عکس

جورجینیا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو  (cristiano ronaldo)ستاره تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از ازدواج خود با این بازیکن خبر داد. او عکسی منتشر کرده است که حلقه‌ای بدست دارد و با این کار خبر از رسمی شدن ازدواجشان داده است.

پیش از این او با انتشار پستی خبر از پدر شدن رونالدو برای پنجمین بار داده بود. او امروز هم به گونه‌ای به این موضوع اشاره کرده است.

رونالدو

رونالدو و خانواده اش ۱۶ روز قبل وارد ایتالیا شدندو ۲ روز پیش رونالدو با گذراندن ۱۴ روز قرنطینه مجوز حضور در تمرینات یوونتوس را گرفت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/3ny8k2