چهارشنبه 08 فروردین 1403 - 27 Mar 2024
تاریخ انتشار: 1399/03/17 17:36
کد خبر: 2007

عکس جنجالی علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس و حاشیه هایش

شوخی علیرضا بیرانوند گلر محبوب پرسپولیسی ها با آریا برزگر فوتبالیست جوان واکنش های جنجالی در فضای مجازی به وجود آورده تا جایی که او مجبور به واکنش شده است.

علیرضا صفر بیرانوند زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ است.علیرضا بیرانوند در سرابیاس متولد شده است.علیرضا بیرانوند بازیکن فوتبال اهل ایران است.علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌بان برای باشگاه پرسپولیس و تیم ملی ایران بازی می‌کند.علیرضا بیرانوند به مدت چهار فصل از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و نیز در سال ۲۰۱۹ مرد سال فوتبال ایران شده‌ است.

 

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که در آسیا و جهان نیز شناخته شده می باشد به زودی به جمع لژیونرهای ایرانی اضافه می شود. وی که با روحیه ای خاص خود در تمرین پرسپولیسی ها حضور یافته بود با شوخی خود جنجال های زیادی به پا کرده است. در ادامه عکس جنجالی علیرضا بیرانوند را در پرشین وی مشاهده کنید.

 

عکس جنجالی علیرضا بیرانوند

روازه بان پرسپولیس در دور جدید تمرینات این تیم بسیار با نشاط و آماده است. روازه‌بان پرسپولیس به عکس عجیبی که روز گذشته در تمرین این تیم در کنار بازیکن جوان سرخپوشان ثبت کرد، واکنش نشان داد.

در پایان تمرین روز گذشته پرسپولیس، عکس عجیبی از بیرانوند در کنار آریا برزگر، بازیکن جوان این تیم در فضای مجازی منتشر شد. عکسی که در آن بیرانوند در حال پیچاندن گوش برزگر است و با واکنش‌ های زیادی نیز مواجه شد.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند

گلر سرخ‌ ها که اکنون به روزهای پایانی حضورش در این تیم نزدیک می‌ شود، در واکنش به این حرکت عجیب خود مدعی شد که علاقه زیادی به آریا برزگر دارد و این حرکت او نیز به این خاطر بوده تا به او یادآوری کند برای پیشرفت بیشتر از حرکت در مسیر حواشی خودداری کند.

 

بیرانوند البته ادعای عجیبی نیز مطرح کرد و مدعی شد که تا به امروز گوش هرکس را که پیچانده موفق شده است و آرزوی او موفقیت این بازیکن آینده‌دار در پرسپولیس است.

 

البته پاسخ این سوال که تاکنون بیرانوند چه سابقه‌ ای در موفقیت اشخاص دیگر بعد از پیچاندن گوش دارد، همچنان نامشخص است و از سوی دیگر این حرکت خشن او با واکنش‌های منفی زیادی در فضای مجازی همراه شده است.

 

بیرانوند: گوش هرکس را گرفتم موفق شد!

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عکس جالبی از شوخی اش با آریا برزگر را در توئیترش منتشر کرد. علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس حرکت جالبی انجام داد که آن را با پیامی جالب تر در فضای مجازی منتشر کرد و نوشت: تا حالا گوش هر جوانی را گرفتم موفق شده!

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند و آریا برزگر

گفتنی است دروازه بان تیم ملی ایران و پرسپولیس قرار است در پایان فصل به آنتورپ در لیگ بلژیک بپیوندد اما او مدتی است در این رابطه سکوت کرده است.

منبع: پرشین وی


کپی لینک کوتاه خبر: https://setareparsi.com/d/4djdm4